שליחויות

שירות שליחויות הוא אחד השירותים הנצרכים ביותר הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי. אומנם היום אנו מעבירים לא מעט באמצעות האינטרנט אך מדובר על חומרי מידע וחומרים וירטואליים שונים ולמוצרים פיזיים אנחנו עדיין צריכים שירותים פיזיים. שירות משלוחים של "ליאור אקספרס" הוא בדיוק מה שאתם צריכים, בין אם השליחות שלכם היא עסקית ובין אם היא פרטית. ב"ליאור אקספרס" השליחות תתבצע בצורה מהירה תוך שמירה על רמת אמינות גבוהה ועל פרטיות מרבית.

לא תמיד שליחויות בארץ היו כמו שהן היום. הנה כמה הבדלים מאיך שהיה פעם שירות משלוחים ובין מה שהוא היום.

שליחויות – פעם והיום

הזקנים עוד זוכרים את זה, את הימים בהן שליחויות היו מתבצעות על ידי סוס ועגלה... לאחר מכן עברו לשימוש ברכב והיום השליחויות אף מתבצעות באמצעות אופנועים אם גודל המשלוח מאפשר את זה. היום הכול מהיר יותר ומיידי יותר, היום אי אפשר לחכות כמה ימים או יותר מזה כמו שזה היה בעבר. פעם גם לא היה אישור משלוח ומי שעשה שימוש בשירות משלוחים לא באמת ידע אם המשלוח שלו הגיע ליעדו, אך היום ישנו מעקב משלוחים אשר מעדכן את הלקוח כל הזמן מה מצב המשלוח שלו ומתי הוא יגיע ליעדו. חברת "ליאור אקספרס" היא החברה המובילה אם כן בתחום והנה כמה מסוגי המשלוחים אותם היא מספקת:

סוגי המשלוחים של "ליאור אקספרס"

· שליחויות מהיום להיום – יש לכם משהו ממש דחוף להעביר שלא סובל דיחוי אפילו יום אחד? חברת "ליאור אקספרס" תעשה את זה עבורכם. מערך השליחים של חברת "ליאור אקספרס" הוא כזה שמאפשר לה להעביר משלוחים בכל גודל שהוא לכל מקום שהוא בארץ תוך מספר שעות.

· משלוחים מהיום למחר – המשלוח דחוף אבל הוא סובל דיחוי עד מחר? גם לזה יש שירות של חברת "ליאור אקספרס". החברה מאפשרת לכם לשלוח היום את מה שאתם צריכים ולמחרת המשלוח יגיע ליעדו.

· שליחויות למוצרים מסווגים – אם יש לכם מוצר מסווג כלשהוא או חומר מסווג כלשהוא ואתם רוצים להעביר אותו בבטחה, חברת "ליאור אקספרס" היא החברה אותה אתם מחפשים.

· שליחויות לעורכי דין – חומרים לבית המשפט או מבית המשפט לעורך הדין, משלוחים מהירים ללקוח או לכל צורך משפטי אחר זה רק "ליאור אקספרס".

חברת "ליאור אקספרס" מציעה לכם אם כן מגוון סוגי משלוחים שהוזכרו פה כמו גם משלוח אקספרס, משלוחים לרואי חשבון וחברות הייטק, משלוחים למוצרים גדולים ושירותים נוספים.

למה לבחור דווקא ב"ליאור אקספרס"

כי חברת "ליאור אקספרס" היא חברה אמינה, בעלת ניסיון ועם שירות לקוחות מדהים. כל לקוח הוא לקוח V.I.P והיא מחזיקה בצי כלי רכב גדול ועובדים מקצועיים ומסורים.

אז קדימה, למה אתם מחכים? פנו אלינו וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית!

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883