שליחויות מהיום להיום

שליחויות מהיום להיום

זקוקים לשילוח מהיום להיום? לחצו וצרו איתנו קשר

עסקים, מוסדות ונותני שירותים חייבים לפעול כיום מסביב לשעון. הדבר מתבטא גם בתדירות של משלוחים אל העסק או ממנו, שבהם אין מקום לטעויות. המשלוח חייב להיות מדויק ולהגיע לכתובת שלו בצורה השלמה ביותר.

מה שחשוב לא פחות הוא שהמשלוח יועבר בהתאם ללוח הזמנים של החברה, לעתים גם מהיום להיום. כאן בדיוק חברות משלוחים מקצועיות נכנסות לתמונה ואמורות להפוך אותה לפשוטה יותר.

מהן שליחויות מהיום להיום?

שליחויות מהיום להיום, או משלוחים מהיום להיום מיועדים לחברות, לאנשים פרטיים, לגופים ציבוריים וכן לבעלי מקצוע עסוקים שצריכים מענה מידי כמו רואי חשבון, עורכי דין ועוד. יחד עם זאת, יש לציין שגם במגזר הפרטי יכול להתעורר צורך בשירותים מהסוג הזה.

יצא לנו להיתקל כבר בסיפור על בחור שהתקשר לחברת משלוחים וביקש שאנשיה יעברו בכתובת מסוימת ויעירו אותו משינה עקב הדחיפות. במקרה אחר אדם התקשר לחברת משלוחים כדי שאנשיה יביאו לו את המפתחות שהוא שכח במקום אחר.

כך או כך, מדובר במשלוח אקספרס שמבוצע במיוחד עבור לקוח בתנאים מועדפים, כך שכל לקוח שמזמין שירותי VIP הוא במידה מסוימת לקוח VIP.

שליחויות מהיום להיום שירות VIP

כפי שניתן להסיק משמן, שליחויות מהיום להיום הן שליחויות שמושלמות במסגרת יום עבודה אחד: בשליחויות אלו היציאה של הפריט מהמקום ששולח אותו, הנסיעה שלו בכבישי ישראל וההגעה לנקודת היעד צריכות להתבצע עוד באותו היום, לעיתים גם תוך שעות בודדות.

במילים אחרות: מדובר בשליחויות דחופות, שבהן כל שיבוש עלול להביא לצרות צרורות מבחינת כל הנפשות הפועלות. חשבו למשל על מצב שבו לקוחות מצפים למשלוח חשוב במיוחד אבל הוא אינו מגיע. במצב הזה עלול להיגרם לחברה המעורבת נזק בלתי הפיך, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה תדמיתית. הזמן במגזר העסקי או הארגוני שווה הרבה מאד כסף, ומי שמבזבז זמן עלול לראות כיצד הוא נשאר מאחור ביחס לעסקים אחרים המתחרים על תשומת הלב של אותם לקוחות.

כך, לדוגמא, משלוח של סחורה ללקוחות או של מסמכים עם חתימה על חוזה לספקים אינו משאיר כל מקום לפשרות, כשכל טעות כאן עלולה להיות הרת אסון עבור העסק הנתון.

שליחויות דחופות אלו צריכות במקרים רבים להתבצע מחוץ לשעות העבודה ("יום עבודה" הרי יכול לכלול בתוכו גם את שעות הלילה) ולא פעם גם ליעדים מרוחקים מהמקור. יש מקרים שבהם יודעים על המשלוחים מראש, ולעומתם אחרים שבהם הצורך בו מתגלה ממש בסמוך למועד השליחה.

כל אלה הופכים את התמונה למורכבת אפילו יותר, ומסבירים מדוע פשוט אי אפשר להתפשר בבחירת החברה שתיקח לידיה את המושכות.

החברה צריכה להעסיק כוח אדם בכמות מספקת שיגדיל את הסיכויים שיינתן מענה ראוי למשלוח, להחזיק צי רחב של רכבים שיקלו על המעבר של המשלוח (בהתאם לגודל הפריט: החל מאופנועים ועד למשאיות) ובעיקר – לתחזק מוניטין חיובי שיבטיח שיש על מי לסמוך בעת הצורך.

מדוע אנו מציעים משלוחים מהיום היום?

הצרכים של החברה המודרנית עוררו צורך להקמת שירות שליחויות מהיר במיוחד – שליחויות מהיום להיום – שנותן מענה עבור מי שחייב לספק דבר מה ליעד כבר באותו היום.

חברתנו ערוכה לשליחויות מסוג זה ומשרתת מגוון רחב של לקוחות ממגזרים שונים כדי לתת מענה לצורך האלמנטרי הזה. מעבר למהירות, אנו שמים דגש רב על בטחון ועל איכות השירות. לשם כך אנו נעזרים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ובצוות איכותי, מקצועי ומיומן.

שליחויות מהיום להיום - נותנים לכם מענה מיידי

למה יש צורך בשירות שליחויות מהיום להיום?

בעשור השני של שנות האלפיים, הסביבה והחברה מתנהלות בקצב מהיר ודינאמי, ולכן נדרשת לא פעם תגובה מידית ומקצועית להתראות קצרות מועד.

בכדי לספק מענה לצורך זה מוצעים, כאמור, שירותי משלוחים מהיום להיום. לא כל חברת משלוחים אכן תספק את השירות הזה, אבל מנקודת המבט של הזקוקים לשירות, בהחלט רצוי שהיא תעשה זאת.

אין זה רק שירות מהיר אלא גם בטוח, מדויק ואיכותי, שלמען ביצועו נעזרים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, וכמו כן בצוות מקצועי ומיומן. המטרה היא לספק לכל המעורבים שקט נפשי, שאותו מקבלים אם יודעים היכן נמצא המשלוח בכל רגע נתון, למשל.

יש חברות משלוחים שמציעות אתר אינטרנט או אפליקציה שבאמצעותם ניתן לעקוב אחרי המשלוחים בזמן אמת, מה שיאפשר ללקוחות להבין מה מצב המשלוח שלהם, לדעת מתי הוא אמור להגיע ולהיערך בהתאם.

בהמשך לכך חשוב לוודא שתהיה לחברת המשלוחים תמיד כתובת אנושית שניתן לפנות אליה בשאלות ובבקשות לעדכונים. יש חברות משלוחים שפועלות 24 שעות ביממה ובכל אחד מימות השבוע, שעות שבהן זמין גם המענה הטלפוני שלהן.

כמה עולה שירותי שליחויות מהיום להיום?

כלל האצבע ביחס לשירותים הוא שככל שהם ניתנים בדחיפות גבוהה יותר ומעבר לשעות הפעילות, כך המחיר שלהם עשוי לעלות.

האם זה נכון גם במקרה של שליחויות? מובן שלכל חברה יש חוקים משלה, אבל בהרבה מקרים השירות הדחוף יהיה יקר יותר ביחס למשלוח "רגיל". עם זאת, אין המדובר כאן בסכומים גבוהים במיוחד, כשיש שיגידו שהם מתבטלים מול היתרונות של משלוח המגיע שלם ובזמן.

זאת ועוד, ניתן לקיים בתחום הזה הסדרים עם חברות משלוחים המבוססים על התקשרות קבועה, פחות או יותר. ככל שבוחרים בהתקשרות יותר מקיפה, כך גדלים הסיכויים שהמחיר של כל משלוח יהיה נוח יותר. מומלץ לראות מה בדיוק מציעה החברה, לאילו שירותי משלוחים היא נותנת מענה ובאיזה מחיר.

איך לבחור חברת שליחויות מהיום להיום?

יש לכם משלוח דחוף שבשום אופן אינו יכול לחכות למחר? הסירו דאגה מלבכם. חברות שליחויות רבות מתאימות את עצמן לדרישות ולקצב המשק המודרני ומציעות שירותי משלוח מהיום להיום. יחד עם זאת, לצרכים אלו חשוב לבחור בחברות מיומנות שמספקות שירות מקצועי, אחראי ומדויק, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהמשלוח המבוקש יגיע בשלמותו ליעד המבוקש כבר באותו היום.

מה זה אומר משלוח מהיום להיום?

שליחויות מהיום להיום הינו שירות אקספרס המעניק ללקוחות שירות VIP מועדף. הווה אומר שמדובר בשירות משלוחים דחוף, שהבאתו ליעד המבוקש הינה חיונית כבר באותו היום מסיבות שונות. לא אחת עיכוב במסירת המשלוח באותו יום עלולה להוביל לנזקים חמורים שיכולים אף להיות בלתי הפיכים ולהתבטא בנזקים כספיים גבוהים, עבירה על החוק, פגיעה במוניטין ועוד. במסגרת שירות זה חברת השליחויות מחויבת להעברת משלוח באותו יום עבודה, כך שאיסוף הפריט, שינועו בכבישים והבאתו לכתובת המבוקשת יבוצע באותו היום, לא אחת תוך מספר שעות בודדות.

למי נדרש משלוחים מהיום להיום?

משלוח מהיום להיום הינו שירות מבוקש עבור מגזרים שונים במשק, בין אם עסקים, אנשי מקצוע, מוסדות ציבור וגם לקוחות פרטיים. כך למשל, השירות נדרש על ידי עורכי דין ורואי חשבון, משרדי פרסום, חברות תקשורות, אדריכלים, בנקים, חברות ביטוח, משרדי ממשל וחברות הייטק. זאת בין היתר עבור העברת מסמכים, צ'קים, דואר, מכרזים, שרטוטים, חבילות, חפצי ערך ועוד. כמו כן שירות זה מבוקש על ידי אנשים פרטיים, למשל להעברת מסמכים חשובים ואף עבור צרכים אישיים כמו העברת מפתח שנשכח בבית.

ליאור אקספרס - חברת משלוחים מקצועית

בייחוד כאשר מדובר במשלוחים דחופים מהיום להיום, יש חשיבות רבה לבחירת חברת שליחויות מקצועית, מוכרת, אחראית ומומלצת כמו "ליאור אקספרס". בתור התחלה יש להעדיף חברת שליחויות גדולה שיש לה מספיק כוח אדם וצי רכבים פנוי וזמין לביצוע שליחויות לא צפויות ומיידיות. כמו כן יש לבחור בחברה המתנהלת ביעילות, שבה בכל רגע נתון קיימת בקרה ופיקוח אחר מצבו של המשלוח. בנוסף, חברה מקצועית תחזיק צוות שליחים אחראי, מיומן ואדיב שניתן לסמוך עליו שיגיע בזמן לכתובת המבוקשת, ויספק שירות אדיב ומסביר פנים עם נכונות לגמישות במידת הצורך.

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883