רוצים להעביר חבילות במהירות על? כך תעשו את זה נכון

שירות משלוחים מהימן

לא פעם עולה הצורך בהעברת חבילות בצורה מהירה מאוד, בין אם מהיום למחר ואפילו בתוך כמה שעות. השאלה היא כמובן איך עושים את זה? לנו בחברת ליאור שליחויות אקספרס בע"מ יש התשובות בשבילכם.

מי צריך לשלוח במהירות על?

נכון, יש חבילות שאין בעיה להמתין כמה ימי עסקים טובים עד שיגיעו אל הנמען. תמיד עדיף כמובן שהמשלוח יהיה מהיר ויעיל, אולם אין הכרח שהחבילה תגיע ליעדה עוד היום או מחר. מצד שני, ישנם מקרים שבהם המהירות הינה קריטית ולא ניתן להמתין עוד. כך למשל, ייתכן שמדובר בחבילה המכילה מסמכים משפטיים, כלכליים או אחרים שחובה לחתום לקבל עליהם חתימות ממש מהר, במטרה לקדם הליך כלשהו. כמו כן, יכולים להיות מצבים שבהם חנות כלשהי מתחייבת בפני לקוח חשוב לאספקה מהירה מיוחד. בנוסף, ישנם מועדים מיוחדים שבהם אנשים נזכרים ברגע האחרון, למשל יום הולדת או יום נישואין, ויש צורך להעביר את המתנה בדחיפות גבוהה למניעת משבר זוגי או משפחתי. מעבר לכך, ישנם בתי עסק המתחייבים בפני לקוחותיהם על אספקה מהירה במיוחד, דבר התורם למוניטין ולבחירה דווקא בהם, ובמקרים אלו אי אספקה של המוצר בזמן הנקוב עלולה לפגום בשם הטוב ואף לגורם להחזרים כספיים.

האם להיעזר בשירותי דואר ישראל?

דואר ישראל היא חברה ממשלתית גדולה ומורכבת, המציעה בין היתר שירותי משלוחים מהירים. בתור ארגון גדול יש לדואר ישראל תשתיות רציניות והרבה ניסיון וידע מקצועי. יחד עם זאת, כמו כל ארגון גדול גם כאן עולים הסיכויים לעיכובים וטעויות עקב ריבוי הבירוקרטיה וריבוי החבילה, דבר היוצר לעיתים "פקקים" בחלוקת המשלוחים, בלבולים בין נמענים וכיוצא בזאת. בנוסף לכך, בתור חברה ענקית דואר ישראל אינה רואה את עצמה כתלויה בלקוח בודד כזה או אחר. אין ספק שהיא משתדלת לשמור על רמה גבוהה של שירות, אולם אם יש לקוח שאינו מרוצה הדבר בקושי יותר תהודה מבחינה כלכלית.

לעומת זאת, חברות פרטיות כמו ליאור שליחויות אקספרס בע"מ חייבות לעשות כפי יכולתן על מנת לשמור על שביעות רצון גבוהה של הלקוחות. החברה יודעת שהתחייבות מצידה על משלוח חבילה מהיר במיוחד, חייב לעמוד בלוחות הזמנים ללא פשרות, שאם לא כן הלקוח יפנה לחברה אחרת בפעם הבאה. כדי לעמוד במשימה על החברה לפתח מערך לוגיסטי יעיל מאוד ומדויק מאוד, המבוסס על צי רכבים ייעודי, נהגים מיומנים, טכנולוגיות מעקב מתקדמות, והרבה מאוד ידע וניסיון שנצברו עם השנים.

איך מתקדמים הלאה?

קודם כל, אם משלוח חבילות במהירות על הוא שירות שנדרש לכם בשוטף או מעת לעת, ולא רק באופן נקודתי כפעם בשנה, אנו ממליצים שיהיה לכם תמיד שמור את מספר הטלפן שלנו, או של חברה אחרת בה בחרתם. כך לא תצטרכו בכל פעם להתקשר מחדש לחברות, לנסות להיזכר מי נתן שירות טוב, ולהתחיל לברר מחדש את כל הפרטים הרלוונטיים.

אם עוד אין לכם חברה שאיתה אתם עובדים בקביעות, היכנסו לרשת האינטרנט ומצאו חברה המספקת משלוחים מהירים באזור מגוריכם. כך למשל, תוכלו להקליד בגוגל ביטויים כמו "שליחויות בתל אביב", "משלוחים מהירים ברמת גן", "משלוח אקספרס בהרצליה", "משלוחים מהיום להיום בגבעתיים", וכן הלאה. כשאתם מחפשים את החברה המתאימה בגוגל, נכנסים לאתר שלה ומדברים עם נציגיה, חשוב לשים כאמור את הדגש על אזור המגורים. זאת אומרת, שאם המשלוח נדרש באזור הדרום, סביר להניח שחברה שבסיסה ומרבית התשתיות שלה בצפון תתקשה לעמוד במשימה. אכן, לצורך ביצוע מהיר של שליחויות החברה חייבת להחזיק מערך לא קטן של רכבים ונהגים באזור המבוקש שיהיו פנויים למלאכה. לאחר שראיתם כי החברה אכן מפעילה שירותי משלוחים אקספרס הכוללים גם חבילות, לרבות חבילות גדולות ואף כבדות אם הדבר דרוש לכם, יש לברר את העלויות. בדרך כלל, משלוחים במהירות גבוהה יעלו לכם יותר מאשר משלוחים הנפרשים על פני מספר ימי עסקים. יחד עם זאת, העלות תלויה בכמה משתנים וייתכן שתרגישו כי המחיר גבוה מדי. במקרה זה, כדאי לאתר חברה נוספת ולקבל הצעת מחיר ממנה, על מנת שתבינו את טווח המחירים המקובל ותוכלו לבחור בהצעה היותר משתלמת.

יש לזכור כי כל משלוח הוא חשוב, ובוודאי נכונים הדברים לגבי משלוחים מהיום להיום או מהיום למחר, אשר יש להם לא פעם חיוניות גבוהה. על כן, איננו ממליצים לבחור במחיר נמוך של השירות אם נראה לכם שהוא בא על חשבון חברה רצינית, מקצועית ומנוסה, אשר מבצעת את המשלוחים מזה שנים רבות. לבסוף, השלב האחרון של משלוח חבילה במהירות על הוא כמובן לסגור עם מחלקת ההזמנות של חברת השליחויות על מועד האיסוף, מיקום האיסוף, וכן על המען למשלוח ועל האדם שיש למסור לו את החבילה.

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883