שליח מהיר וחשיבותו

 

בעלי עסקים שעובדים הרבה עם חבילות, מסמכים וכדומה צריכים להיעזר בשירות שליחויות, על פניו נראה כאילו זה ברור מאליו מה כל חברת שליחויות עושה, אבל אם תשאלו כל בעל עסק מה הכי חשוב לו בחברת שליחויות לרוב הוא יענה לקבל שירות משליח מהיר ומדוע? בעלי עסקים עובדים נון סטופ לא משנה מה המקצוע שלהם הם בעצמם צריכים לספק ללקוחות שלהם את השירות היעיל , כאשר חברה או עסק נעזרים בשירותי שילוח הם צריכים שמהירות תהיה הכי גבוהה, גם אם מדובר על שליחויות מהיום למחר – חברת השילוח צריכה לעשות זאת באופן מיידי.

 

מה מאפיין את עבודתו של שליח מהיר ומקצועי?

 

ניהול זמן וקצב עבודה זה מוצר נדרש והכרחי כשאר עובדים בחברת שליחויות, שליח חייב להיות מהיר ומקצועי כדי לספק ללקוח את השירות שהוא מבקש. מלבד המהירות גם המקצועיות פה חשובה. שליח מהיר צריך להביא את החבילה או דבר הדואר למקום בזמן וביעילות. מוצר פגום שמגיע ללקוח גם אם השליח הגיע בשיא המהירות זה לא מראה על מקצועיות של השליח ולכן חשוב לבדוק היטב עם השליחים על הניסיון שלהם ואופן התפעול שלהם במוצר שמגיע.

 

 כאשר שני הדברים הללו מתרחשים בו זמנית : מהירות ויעילות הרי לכם מוצר איכותי. וזה בדיוק מה שחברת ליאור שליחויות עושה. היא בוחרת את השליחים המובחרים ביותר שעברו הכשרה ויודעים מה עליהם לעשות וכיצד לבצע זאת באופן מקצועי. בזה לא מתפשרים כי כל עבודת השליחויות בעצם מתבססת על מקצועיותם של השליחים. כאשר שליח מהיר בעצמו מקצועי מהיר ויעיל אזי גם החברה שעומדת מאחורי השם היא נחשבת למקצועית ויעילה ויכולה לספק משלוח מהיר בלי בעיה.

על מה יש לשים דגש על מנת לבצע טיפול מהיר ומקצועי?

 

יש לציין כי העברת חבילה היא בהחלט נושא חשוב מאד שיש לשים עליו דגש, בנוסף טיפול לוגיסטי של העברת החבילה היא לא משהו שיש לעבור עליו מבלי לתת חשיבות. כל ההתנהלות הלוגיסטית מושתת על מיומנויותיו של השליח, הוא צריך לדאוג שהחבילה תהיה סגורה הרמטית, שתהיה בקרה על העברת החבילה , מעקב משלוחים וכן שיגיע ליעד. בהחלט מונחת על כתפיו של השליח עבודת לוגיסטיקה חשובה שצריך לדעת כיצד לטפל בה.

בעזרת טיפול לוגיסטי נכון מתחילת התהליך ועד סופו , שליח מהיר יכול לצאת לדרך ולהביא את החבילה למי שהזמין. המשלוח יוצא רק לאחר בדיקה יסודית.

 

חברת ליאור שליחויות משקיעה מאמצים ומשאבים גדולים בנושא השליחים ומציבה רף גבוה לביצוע עבודות השליחויות השונות. כך כל חבילה מגיעה למקום שלה.

 

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883