משלוח חבילה בארץ - איך עוקבים?

בכדי לעקוב אחר משלוח חבילות בארץ, כל שעליכם לעשות זה לבדוק מהו מספר המעקב ולשים אותו במקום הנכון באתר של דואר ישראל.

ישנו מקום מיוחד שבו אתם יכולים לשים את מספר המעקב של החבילה שלכם, ובדרך זו לדעת בדיוק מה המצב עם החבילה. זו ללא ספק דרך פשוטה ומהירה לשם שליחויות בארץ, העשויה להקנות לכם שקט נפשי וידיעה מוחלטת לגבי מיקומה של החבילה שלכם.

רוצים לשלוח חבילה? לחצו עכשיו וצרו איתנו קשר

משלוח חבילות בארץ

למה יש לשים לב כאשר מבצעים משלוח חבילה בארץ?

ישנם מקרים של משלוח חבילות בארץ ללא מספר מעקב, ורק לדואר רשום יש קוד שמאפשר לכם לעקוב אחר החבילה או המכתב שנשלחו.בדרך כלל כאשר מדובר על משלוח חבילות בארץ, אז יהיה מדובר בדואר רשום, כך שהדבר לא אמור להוות בעיה בשבילכם.

את הקוד למעקב אחר החבילה שלכם מקבלים מהדואר בעת שליחת החבילה. ניתן לעשות שימוש בקוד מיד אחרי שאתם מקבלים אותו, כך שאם אתם רוצים לדעת בדיוק מה קורה עם החבילה שלכם בכל רגע נתון, זה ללא ספק משהו שעשוי להרגיע אתכם.

ליאור שליחויות אקספרס – חברת משלוחים בארץ

במקום שתצטרכו להסתמך על דואר ישראל לשלם שליחויות בארץ מיעד אחד לאחר, אנו נמליץ לכם בחום לשקול את השירותים שלנו, אשר עדיפים מכל ההיבטים. אצל ליאור שליחויות אקספרס מתמחים בשילוח חבילות בתוך פרק זמן קצר למדי, וזאת תוך כדי אספקת מספר מעקב לחבילה שלכם.

אם אתם רוצים משלוח חבילות בארץ או מסמכים חשובים שאתם רוצים שיגיעו ליעדם בתוך פרק זמן קצר למדי, הדבר חכם ביותר שתוכלו לעשות זה פשוט לפנות אלינו. אנו מומחים במשלוח אקספרס ובטוחים שאם תבחרו לעשות זאת, אתם תוכלו להבין כבר מהרגע הראשון שקיבלתם את ההחלטה הנכונה ואתם בוחרים במהלך הטוב ביותר למען שליחת החבילה או המסמכים שלכם ליעד המובטח.

לשם שליחויות בארץ לא רק היתרונות שהוזכרו לעיל, אלא אצלנו גם תוכלו ליהנות ממחירים אטרקטיביים ונוחים במיוחד שלא יכבידו עליכם כלל וכלל מבחינה כלכלית. אם אתם רוצים לפעול כשורה ולהיות בטוחים שאתם שולחים את החבילה שלכם בצורה בטוחה, פנו אלינו עוד היום.



משלוח חבילות שבירות

מדוע כדאי לקחת שירותי משלוחי חבילות בארץ עם חברה מתקדמת?

חלפו הימים שבהם לקוחות פרטיים ועסקים הסתמכו על משלוחי חבילות בארץ באמצעות הדואר. כיום לא ניתן להסתמך על שירותי הדואר הרגילים, היקפי השליחויות בארץ עלו באופן דרסטי בעקבות העלייה באיכות החיים והרכישות הרבות באתרי המכירות באינטרנט, ועסקים רבים זקוקים לפתרונות שילוח מקצועיים, מהירים, יעילים וחסכוניים.

צוות חברת "ליאור שליחויות אקספרס" מונה אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ בתחום השילוח והלוגיסטיקה, וכחברה מובילה בתחומה אנו מציעים פתרונות מתקדמים לכל לקוח ולקוח. בין השאר, אנו מתמחים במשלוחי חבילות בכל הארץ, ובאמצעותנו תוכלו גם אתם לשלוח חבילות ללקוחות, לעסקים, לרשויות ממשלתיות, למשרדים, לקרובי משפחה, לחברים וכיוצא בזה.

באילו איזורים בארץ מציעה חברת משלוחים ליאור אקספרס את שירותיה?

כחברה מובילה בתחום המשלוחים אנו מציעים פריסה ארצית רחבה, סניפים במקומות מרכזיים, צוות מוכשר ומנוסה, צי רכבים גדול ומגוון, מערך לוגיסטי ממוחשב וחדשני ועוד.

אנו מספקים פתרונות יעילים ומוכחים למשלוח חבילות בכל חלקי המדינה. באמצעות שיטות עבודה חדשניות שפיתחנו לאורך השנים אנו מסוגלים להתמודד עם כל בקשה ועם סוגי מגוונים של מטענים שיש לשנע ממקום אחד לאחר.

כל חבילה מטופלת אצלנו על ידי שליחים מקצועיים ובעלי תודעת שירות גבוהה במיוחד, אנו שמים לב לדרישות הלקוח ומטפלים במשנה זהירות ובמיומנות גם בחומרים מסווגים ובחבילות עם פריטים שבירים.

צוות החברה שלנו מחויב לשירות מנצח: אנו שמים דגש רב על נושא הבטיחות ומקפידים על משלוחים מהירים ברכבים ייעודיים, כאשר חבילות עם פריטים שבירים מטופלות בזהירות על מנת להבטיח את הגעתן ליעד ללא נזקים ותקלות, וכדי למנוע מהלקוחות עוגמת נפש.



יחס חם לאורך כל הדרך

זקוקים לשירות משלוחים מקצועי?

בחברת "ליאור שליחויות אקספרס" הלקוח ניצב בראש הרשימה וכל עובדי החברה עושים לילות כימים על מנת להבטיח לו שירות יעיל, אמין, חסכוני ומהיר. חשוב להדגיש כי משלוח חבילות בארץ מחייב מערך לוגיסטי מתקדם וצוות מקצועי ומיומן, כמו גם צי רכבים גדול ושיטות עבודה מתקדמות וחדשניות.

אנו מחויבים לשירות משלוח אקספרס ברמה גבוהה, וכל לקוח זוכה לליווי אישי על ידי מנהל תיק לקוחות אישי המטפל בענייניו, מייעץ ומסייע לו לקבל החלטות נכונות ולזכות בשירות מצוין.

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883