משלוח מהיר

משלוח מהיר

מהי החשיבות של משלוח מהיר?

משלוח מהיר וביצוע מהיר של המשלוח הוא הדבר החשוב ביותר שבוחרים בחברת שליחויות. את הקביעה הזו סביר להניח שיציינו כל בעלי העסקים שנשאל אותם מה חשוב מבחינתם במעמד הבחירה של חברה הפועלת בשדה המשחק: החל ממשלוחים מהיום למחר, דרך משלוחים שמבוצעים מהיום להיום ועד למשלוחים שצריכים להגיע ליעדם בתוך מספר שעות.

הצורך במהירות אינו מפתיע כאשר בוחנים את ההתנהלות השוטפת של העסק הממוצע, ובעיקר כאשר בודקים מה קורה אם המשלוחים האלה אינם מגיעים במועדם. כאן כל אותם תרחישים שליליים המרכיבים את סיוטי העסק נכנסים לתמונה.

חבילה או פריט שמגיעים ליעדם באיחור, שמגיעים חבולים או שאינם מגיעים בכלל ואין איך לאתר אותם – כל אלה עלולים להשפיע לרעה על ההתנהלות השוטפת של העסק האמור לשלח או לקבל אותם. אם לוקחים בתור דוגמה משרד עורכי דין שצריך לקבל לידיו צו מבית המשפט, אי הגעה של המסמך הנדון בזמן משמעה נזק שנגרם למשרד עצמו או אפילו לתיק שהוא מטפל בו, וכתוצאה מכך – גם ללקוח ששכר את שירותי משרד עורכי הדין.

איך יודעים אם המשלוח מהיר?

שליחויות לארגונים מסוגים שונים מחייבות אותנו לנווט נכונה. מהירות הביצוע של חברות שליחויות תלויה בשני גורמים עיקריים. הראשון הוא היכולת הלוגיסטית של חברת השליחויות, פונקציה של הציוד ושל כוח האדם העומדים לרשותה.

רצוי מאוד שהחברה תפעיל מרכז בקרה שמנטר את זמן ההגעה של כל משלוח (מה שיתרום גם לשקט הנפשי של הלקוחות). הפרמטר השני והחשוב לא פחות הוא צי כלי רכב שהחברה מחזיקה בו, שצריך לעמוד בדרישות גבוהות מבחינת הכמות – אבל גם בכל הנוגע לאיכות. צי חדש של כלי רכב מבטיח מספר קטן יותר של תקלות, מה שמעלה את הסבירות שהמשלוחים יגיעו ליעדם בזמן.

אנו, בחברת "ליאור שליחויות אקספרס",מכירים בחשיבות הרבה של מהירות הביצוע של המשלוחים. משום כך, אנחנו משקיעים משאבים רבים בניהול המרכז הלוגיסטי ובתחזוקת צי כלי הרכב שברשות החברה.

כל משלוח יוצא לדרכו לאחר בדיקה מעמיקה של כלי הרכב ובחינה של תנאי הכביש הצפויים לאורכה. המשלוחים מתוכננים לפרטי פרטים במטרה שיגיעו ליעדם בזמן: משלוח האמור להגיע ליעדו בשעות העומס, לדוגמה, יצא לדרכו תוך השארת מרווח ביטחון גדול מספיק, לקראת כל עיכוב שעלול להיגרם בדרך.

שליח מהיר מאוד

ליאור אקספרס - חברה המתמחה בשליחויות מהירות

בעידן המודרני שבו אנו חיים, כל לקוח זקוק למשלוחים מהירים ולפתרונות יצירתיים וחדשניים. לכן, בחברה שלנו מתאימים את סוג השירות בהתאם לצרכיו הייחודיים של הלקוח ומספקים עבורו משלוחים מהירים בכל אזור המרכז ובשאר חלקי המדינה, תוך התחייבות לשירות ברמה הגבוהה ביותר, לשליחים אדיבים ובעלי תודעת שירות ולמחירים אטרקטיביים.

למרות התחרות הגבוהה בענף המשלוחים, בחברת ""ליאור שליחויות אקספרס"" מציעים משלוחים מהירים במחירים הוגנים ושווים לכל כיס. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה לכל הלקוחות. בין השאר אנו מתמחים במשלוחים מהירים למשרדי עורכי דין, לרואי חשבון, לחברות הייטק, לרשויות מקומיות, למשרדי ממשלה, לחברות ציבוריות, לחברות תקשורת מובילות וללקוחות פרטיים.

אצלנו תוכלו להזמין שליחויות מהיום להיום או מהיום למחר, ואנו מספקים מענה מקצועי ושירות משלוחים מהירים גם למטענים גדולים ולפריטים מסווגים.

מה חשוב לחפש כאשר צריכים משלוח מהיר במרכז?

באמצעות חיפוש מהיר באינטרנט תגלו כי יש חברות רבות המציעות משלוחים באזור המרכז ובשאר חלקי המדינה. לכן, חשוב לציין כי כאשר זקוקים למשלוח מהיר ומחפשים חברה יעילה ואמינה, אין להתפשר על נושא השירות והמחויבות, ורק באמצעות חברת "ליאור שליחויות אקספרס" תוכלו לקבל פתרון מקצועי ויעיל לבקשתכם. אנו עושים הכל כדי שהמשלוח שלכם יגיע בזמן ליעד, אצלנו הלקוח עומד בראש סדר העדיפויות וכל החברה פועלת כמקשה אחת מלוכדת ומגובשת על מנת להבטיח שהמשלוח יגיע ליעדו במסגרת הזמן הקצובה לכך.



איך ניתן לבצע משלוח באופן מהיר?

נניח שאתם צריכים להעביר חבילה כלשהיא ממקום למקום, מנקודה אחת לאחרת אבל כמה שיותר מהר. יכול להיות שאתם עסק שחייב להעביר איזה שהוא צ'ק או מסמך מהיום להיום, ויכול להיות שאתם אנשים פרטיים שצריכים מאיזו שהיא סיבה להעביר חבילה שלא סובלת דיחוי. אז מה תעשו? איך תעבירו את החבילה, המעטפה או אפילו החפץ הגדול מהיום להיום? אופציה ראשונה היא לעשות את זה לבד מה שידרוש מכם זמן, סבלנות וכמובן אמצעי העברה, והאופציה השנייה והטובה יותר היא שימוש בשירות משלוחים מהירים, שירות שחברות שליחויות מציעות ופותר לכם את הבעיה. משלוח מהיר של חברת שליחויות יאפשר לכם לבצע את המשימה בלי עיכובים וישתלם לכם מאוד.

כיצד מתבצעים המשלוחים המהירים?

משלוחים מהירים כשמם כן הם, מבצעים את ההזמנה והם מיד יוצאים לפועל. בדרך כלל כשלא מדובר על משלוח מהיר, מגיע שליח שאוסף את דבר הדואר אל המרכז הלוגיסטי של החברה, שם הוא ממוין יחד עם עוד המון פריטים ומסמכים אחרים, ואחרי יום או יותר מזה יוצא אל ייעדו. משלוחים מהירים לא כוללים את המרכז הלוגיסטי אלא הם משלוח מהיר מנקודה אחת לנקודה שנייה. השליח מגיע לבית העסק או לביתו של מזמין השירות, לוקח את החבילה ונוסע ישירות אל נקודת המסירה. הכול מתנהל במהירות ואתם לא צריכים להזיז את עצמכם גם לא מטר אחד.

מי עשוי להצטרך בשירותים של משלוחים מהירים?

שירות של משלוחים מהירים עשויים להיות נצרכים על ידי כל אדם אך בעיקר על ידי עסקים ומוסדות. צרכנים מרכזיים של השירות הזה הם עסקים שמוכרים און ליין, חנויות וירטואליות שמציעות את אופציית המשלוח מהיום להיום ללקוחות שלהן. מי שעוד יכול להיות לקוח של החברות הללו הוא בית המשפט, שצריך לא פעם להעביר מסמכים לחתימות או לאישורים, וצריך אותם בחזרה במהירות, ויש עוד מגוון עסקים בתחומים שונים שיצטרכו אותו. משלוח מהיר הוא שירות שאומנם יעלה יותר כסף ממשלוח רגיל כמובן, אך היעילות שלו היא פי כמה וכמה. זהו שירות שמתבצע מעכשיו לעכשיו ויכול להיות פתרון אידיאלי למצבים שונים.

פנו אלינו כבר עכשיו ל"ליאור שליחויות אקספרס" ולא תאמינו כמה מהר אנחנו מבצעים שליחויות.

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883