שליחויות בתקופת החורף

נכון, החורף הישראלי לא ידוע בזכות ימי הגשם הרבים הקיימים בו, אולם כל ישראלי עם ראש על הכתפיים יודע שמספיק יום אחד של גשם חזק כדי לשתק ולהפריע את מנוחתם של עסקים רבים, צירי תחבורה ראשיים ואפילו פעילות של מוסדות מסוימים. כנראה שיש משהו בגשם שמפתיע אותנו כל פעם מחדש ומפריע לנו לתפקד כרגיל

משלוח מהיר- שליחויות בארץ

בתחום השליחויות בפרט, נראה כי קיים קושי מסוים לבצע את העבודה נאמנה בעיצומו של החורף. ראשית, הנסיעה על הכבישים הרטובים מסוכנת לכשלעצמה, אולם מעבר לכך, הפקקים המוכרים לנו בימות החורף (ובכלל), הופכים את ביצוע השליחויות למשימה כמעט בלתי אפשרית, או לכל הפחות מאוד לא נוחה, המאתגרת חברות שליחויות פרטיות רבות, בייחוד כשמדובר על שליחויות בתל אביב או בכל אזור המרכז הפקוק גם כך.

אז איך בכל זאת מבצעים שליחויות בחורף?

הפתרון המומלץ לכך הוא היעזרות באופנועים, המהווים כלי תחבורה נפוצים יחסית בחברות שליחויות.

השימוש באופנועים, נועד מטבע הדברים לחסוך בזמני נסיעה ובעיקר, לחסוך זמן בפקקים ובצירי תחבורה עמוסים למיניהם.

אך הבעיה עם השימוש באופנועים, בייחוד בימי החורף, הוא סוגיית הבטיחות. כמו שציינו לעיל, הנסיעה בגשם נחשבת למסכנת מאוד, גם למי שנוסע במכוניות פרטיות הנחשבות לבטוחות יותר.

לכן, נהגי אופנועים צריכים לנקוט בזהירות כפולה בימות החורף, וכל שכן כשמדובר בשליחויות הכוללות מטבע הדברים גם חבילה אחת או כמה להעברה.

בכל זאת, הנהיגה במזג אוויר סוער אינה קלה, גם עבור מי שעבודתו מחייבת נסיעות תכופות ממקום למקום.

כיצד בוחרים חברת שליחויות בחורף?

כפי שבטח הבנתם, קיימים שני תחומים שיש להתחשב בהם בבחירת חברת השליחויות בחורף: זמינות החברה ותחום הבטיחות.

לכן, יש לבחור בחברה בעלת ניסון בשליחויות גם במזג אוויר סוער ובייחוד, בחברה שלה מספיק רכבים ושליחים הפנויים עבורכם ללא דיחוי, בפרט כשמדובר על צורך במשלוח דחוף וכד'.

מעבר לכך, עליכם להקפיד לפנות לחברה שתוכל להעביר את החבילה שלכם בבטחה מחד, אולם עדיין לעמוד בלוח הזמנים שנקבע מראש מאידך.

נציין, כי לקוחות רבים נאלצים לדחות את שליחת החבילות המתוכננת, היות וחברות שליחויות מסוימות אינן מסוגלות להעניק להם את השירות הרצוי בימי גשם סוערים.

לעומת זאת, נשמח לספר לכם על שירותי השליחויות של חברת ליאור שליחויות אקספרס בשורות הבאות!

אצל ליאור שליחויות אקספרס תוכלו לשלוח חבילות בכל מזג אוויר!

משלוח מהיר- שליחויות בארץ

סוגי המשלוחים שחברת ליאור שליחויות אקספרס מציעה לכם, וביניהם גם שליחויות מהיום להיום, מסופקים לכלל לקוחותינו בכל מזג אוויר, בזכות כמה יתרונות ייחודיים לחברה:

· צי אופנועים – בין כלל הרחבים שמשמשים את השליחים שלנו, קיימים גם אופנועים רבים שמסייעים להם לבצע משלוחים מהירים באופן היעיל ביותר, עד להגעה ליעד בבטחה.

· חשוב מכך, כל אנשי הצוות שלנו מקבלים תדרוכים ייעודיים וביניהם גם תדרוכים המיוחדים לנהגים בימות החורף, הנוגעים לשמירה על בטיחות.

· עם ובלי קשר למזג האוויר, כחברת שליחויות בארץ, חברתנו חרטה על דגלה את ערכי האמינות, העמידה בלוח הזמנים והשמירה על בטיחות החבילות שאנו מעבירים.

לכן, תוכלו להיות בטוחים שתוכלו לפנות אלינו גם בימות החורף הגשומים ביותר ואנו נדאג להעביר את החבילה שלכם, גם מהיום להיום, בבטחה ובזהירות.

לסיכום, פשוט אין סיבה שבגלל מזג האוויר, החבילה שלכם לא תגיע ליעדה. בחברת ליאור שליחויות אקספרס תוכלו ליהנות מפתרונות שליחויות מתקדמים גם בגשם סוער!

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883