חברת משלוחים או דואר רשום?

העברת דברים במהירות היא צורך שישנו להרבה מאוד עסקים וגם אנשים פרטיים. אותם דברים הנדרשים להעברה יכולים להיות מסמכים משפטיים, צ'קים וכספים, הזמנות של לקוחות מבתי עסק שונים שצריכות להגיע עוד באותו יום ועוד. אם בעבר הפתרון הבלעדי כמעט להעברת דברים כאלה ואחרים היה שליחתם בדואר, היום ההעברה נעשית פעמים רבות באמצעות שירות משלוחים, במיוחד כשמדובר בעסקים אך לא רק. לשימוש בשירות זה יש לא מעט יתרונות על פני הדואר.

4 סיבות למה כדאי חברת משלוחים:

לקבל את המשלוח מהיום להיום

אמנם גם בדואר ישנו שירות של דואר אקספרס, אך מה שמכונה אקספרס בדואר, אינו כמו משלוח אקספרס המועבר על ידי חברת שליחויות בארץ. בדואר משלוח הנחשב אקספרס מגיע אל הנמען למחרת. בחברות שליחויות משלוחים דחופים מועברים תוך מספר שעות. כאשר דחיפות המשלוח היא רגילה, אין לכך חשיבות רבה מאוד, אך כאשר מדובר על משלוח דחוף, הדבר יכול להיות קריטי. העברה של כספים, חוזים משפטיים או מסמכים שונים יכולה להיות דחופה מאוד ולחברת משלוחים ישנו יתרון ברור על פני הדואר.

משלוח מהיר- שליחויות בארץ

להוציא את המשלוח ולקבל אותי בלי לצאת

אתם צריכים לשלוח חבילה, מסמך או מכתב אך לא מוצאים את הרגע לכך? אתם לא רוצים להטריח את הנמען ללכת עד לדואר על מנת לקבל את המשלוח? בניגוד לדואר, שליח של חברת שליחויות מגיע עד לביתו או משרדו של השולח ומוסר את המשלוח ישירות לנמען. עם מסירת החבילה או המסמך השליח יקבל אסמכתא שהמשלוח אכן הגיע ליעדו ויוכל להציג אותו לפני השולח.

המשלוח עובר כמה שפחות ידיים

בניגוד למשלוח המועבר על ידי הדואר, הנמצא עם חבילות או משלוחים רבים נוספים ברכב החלוקה של הדואר, כאשר מדובר על שליחויות, השליח מגיע ישירות מן השולח אל הנמען מבלי לחלק דברים נוספים בדרך. הדבר לא רק מביא לכך שהמשלוח יגיע מהר יותר. כך המשלוח עובר פחות ידיים והסיכוי שתקרה תקלה כמו איבוד המשלוח הוא נדיר משמעותית מאשר בדואר. בדואר ניתן לשמוע לא מעט על אובדן חבילות ומשלוחים. סיבה לכך היא סרבול התהליך- משלוח עובר יותר ידיים, מיונים וברכב הדואר הוא נמצא עם משלוחים רבים אחרים. כאשר מדובר על העברת כספים או מסמכים משפטיים, זהו יתרון משמעותי. השולח יודע למי נמסר המשלוח, ויודע שהמשלוח יהיה בידיו של אותו שליח עד רגע המסירה.

אפשרות נוחה יותר למעקב

מול חברת שליחויות, לעומת הדואר, ניתן לעקוב בקלות רבה יותר אחר המשלוח ולדעת בכל רגע נתון היכן הוא נמצא. לחברות שליחויות רבות ישנו מערך של מפות ממוחשבות ואינטראקטיביות אשר גם עוזרות לשליח בניווט ומביאות לכך שיגיע מהר יותר וגם מאפשרות למוקדן או בחלק מהחברות אפילו ללקוח באתר האינטרנט של החברה לראות את התקדמות השליח ולדעת את הזמן הצפוי למסירת המשלוח. האפשרות למעקב אחר התקדמות המשלוח או זמן הגעתו המשוער אל היעד מרגיעה לקוחות ומפחיתה משמעותית את תחושת חוסר השליטה שהם חשים לאחר מסירת חבילה או מסמך בדואר. בשעת הצורך ניתן אפילו לדבר ישירות עם השליח, מה שלא ניתן לעשות מול שליח הדואר.

לסיכום, אמנם אנו מכירים את הדואר כאמצעי להעברת מכתבים או חבילות אך במיוחד עבור עסקים ההסתמכות על הדואר היא בלתי אפשרית ממש. עבור עסקים העברת משלוחים נעשית ברוב המקרים על ידי חברת שליחויות. כך יודע בעל העסק שהמשלוח יגיע במהירות- יותר ויותר חברות נותנות שירות של משלוח מהיום להיום, הוא יודע למי מסר את החבילה ושיקבל הודעה כאשר הגיעה ליעדה.

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883