5 טיפים חשובים לפני שתבחרו חברת שליחויות

עסקים רבים, כמו גם אנשים פרטיים, נזקקים לשירותיה של חברת שליחויות לא פעם. כאשר מדובר על עסקים, הרי שהצורך הוא צורך גדול יותר ולכן תמיד מומלץ להתקשר עם חברת שליחויות אמינה וכזו שתצליח לספק את הצרכים. להלן חמישה טיפים לבחירת חברת שליחויות;

1. חברה גדולה עם המלצות

בחירת חברת שליחויות ראוי ותעשה על בסיס גודלה של החברה לצד המלצות של לקוחות עבר ולקוחות כיום. חיפוש מהיר באינטרנט, יניב חוות דעת על חברת השליחויות ותמיד ניתן לבקש מהחברה עצמה מספר ממליצים. "אין חכם כבעל הניסיון" בהחלט מצליח לתמצת את הכרח ההמלצות עבור בחירה מושכלת של חברת שליחויות.

2. חברה ותיקה

לאורך השנים, קמו ונסגרו חברות שליחויות רבות המספקות שירות שליחים מהיר לכאורה, משלוח מהיום להיום וגם שירות ביצוע של שליחויות משפטיות. המבחן האמיתי של חברת שליחויות הוא זמן הקיום שלה ועצם קיום של חברת שליחויות במשך זמן רב, מעיד על פעילות תקינה ויכולת לספק את השירות

3. חברה מהירה

ביצוע משלוחים חייב להיות מהיר וזאת על מנת לשנע חבילה או מעטפה ממקום למקום בזמן מהיר. בחירתה של חברת שליחויות צריכה גם להתחשב במהירות החברה וזמני האספקה אליה היא מתחייבת. הדבר חשוב שבעתיים כאשר לחברה יש צורך למשלוחים מהירים הנקראים משלוח מהיום להיום או משלוח אקספרס.

חברת שליחויות מהירה

4. מחיר הוגן

בחירת חברת שליחויות צריכה גם לקחת בחשבון את העלויות. למעשה, העלויות הן בין שני הפקטורים החשובים ביותר מכיוון, שכל חברה היא חברה כלכלית בסופו של דבר ותרצה לשלם את המחיר הנמוך ביותר בעבור השירות, שהיא צריכה ובתנאי שהוא שירות המספק את הצרכים הנדרשים.

5. ביטוח ובטיחות המשלוח

כאשר חברה מבצעת משלוחים ואין זה משנה באם מדובר על שליחויות משפטיות או משלוח מהיום להיום, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לוודא שישנה אחריות על המשלוח וביטוח הדואג לשפות במידה וקורה משהו למשלוח או שהוא אובד. חשוב לדעת כי בעת משלוח חבילות של מוצרים, ובמיוחד מוצרים שבירים או אלקטרוניים, חשיבות הביטוח היא עצומה ולא כדאי לוותר על שירות הביטוח, גם אם הוא מייקר מעט את השליחות.

לסיכום, בעת בחירתה של חברת שליחויות איתה מעוניינים להתקשר בהסכם לטווח ארוך עבור ביצוע של משלוחים, יש לקחת בחשבון מספר פקטורים ולוודא כי אכן אותה חברה יכולה לעמוד בצרכים הנדרשים. זכרו, הדבר החשוב ביותר הוא ביצוע תיאום ציפיות ביניכם לבין החברה הנבחרת ולדעת כי אתם עובדים עם חברה אמינה ובעלת ניסיון.

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883