בשנת 2019 עוברים לעבוד עם חברת שליחויות פרטית

בין אם העסק שלכם גדול או חדש, צעיר או ותיק, יש מכנה משותף אחד אשר קושר בין סך העסקים - הצורך להעניק ללקוח את השירות הטוב ביותר, כאשר פה נציין שני מרכיבים מהותיים במשוואה - מהירות ויעילות. חשוב להבין שהלקוחות של היום דורשים יותר בפחות זמן - מבקשים לקבל אתמול מה שרק היום הזמינו. מדוע? ישנן כמה סיבות, אך מספיק להתמקד בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, בו מתקיימים הרבה יותר גירויים והכול קורה הרבה יותר מהר - עובדה שבין היתר משפיעה על הציפיות הכלליות שלנו מהסביבה.

יתרון יחסי

לאור הדברים, עסק ששואף להתנהל כראוי וליישר קו על קצב החיים של שנת 2019, צריך למצוא מענה פרקטי ואידאלי - צריך למצוא חברת שליחויות שהוא יכול לסמוך עליה! באמצעות חבירה אל חברת שליחויות בתל אביב ניתן לא רק לטפח מעגל לקוחות מרוצים, אלא בין היתר להגדיל את מעגל הלקוחות, וזאת כי שירותי משלוחים מקצועיים מאפשרים ללקוח לבצע רכישה באופן טלפוני או מקוון – מבלי לצאת מהבית ואף מבלי לעצור את יום העבודה, כך שללא ספק מדובר ביתרון יחסי.

חשיבות מהירות הביצוע

נוחות מקסימאלית

גם אם כן יש זמן לאסוף את החבילה, לא תמיד נוח להסתובב עמה, ולו כי היא כבדה ומסורבלת, ועל כן כאשר ההזמנה מגיעה עד לפתח הבית (או המשרד) מדובר בפתרון מנצח. מכאן שכיום תמצאו יותר ויותר לקוחות אשר בוחרים להגיע לבית העסק, לסגור עסקה ולצאת בידיים ריקות - מעדיפים שהתכולה תגיע עצמאית אליהם.

פתרונות חלופיים

עם העובדה שרצוי להעניק ללקוחות שירות שליחים אין ויכוח, אך עדיין עסקים רבים עשויים לתהות מדוע לא להתעסק עם כך לבד, או לחלופין מדוע לא להיעזר בשירותי הדואר. ובכן עבור מי שעדיין מתעסק עם סימן השאלה, נציין שהתעסקות עצמית עם משלוחים מעידה על חוסר מקצועיות, כי גם אם העסק שוכר שליח קבוע, עדיין הוא לא יוכל להעניק את הלוגיסטיקה המורכבת שחברת שליחויות כן יודעת להעניק. בנוסף נציין שאם אתם רק מעט מודעים לנעשה, אתם מבינים שהדואר אינו אופציה ראויה - המשלוחים נתקעים ונעלמים לא מעט, וכל משלוח אקספרס מצריך עלות נוספת.

צרכנים חכמים

מבט מהיר על נתוני הצריכה בארץ מעלה שמדי שנה הישראלים רוכשים יותר מוצרים ברשת (לעומת השנה שעברה), משמע ישראלים מורגלים לשירותי שליחים ואף מעניקים באופן אוטומטי נקודות זכות לבית עסק שמציע את השירות. ניתן לומר שנהיינו עצלנים, אך גם ניתן לומר שנהיינו צרכנים חכמים ואנשים יותר יעילים וחסכוניים, כי יותר זול להזמין מוצר באמצעות שירות משלוחים. באופן שכזה חוסכים דלק, חנייה והוצאות משניות שאינן תמיד צפויות.

הלקוח יודע מה מגיע לו

לצד העובדה ששיטת המשלוחים כיום הרבה יותר חכמה, נציין שגם הצרכן הפך להיות יותר חכם – יודע בדיוק מהן הזכויות שלו ואף מקפיד שהן יכובדו. מכאן שלקוחות נוטים לברר עד איזה תאריך המוצר הרצוי עשוי להגיע, כך ברגע שהתאריך עובר והמוצר טרם נמסר, הלקוח אינו מהסס לבטל עסקה ואף יותר - לדרוש פיצוי, ואלו שני מצבים שבעלי עסקים אינם יכולים להרשות לעצמם.

שליחויות איתנו

דיסקרטיות

לא מעט עסקים נדרשים להעביר חומר מסווג, ציוד רגיש וכדומה, ועל כן כאשר בוחרים לעבוד עם חברת שליחויות, ניתן מראש להיות רגועים, ולו כי אין מדובר בשליח רנדומלי, אלא בחברת שליחויות שהרזומה שלה ידוע ואנשי הצוות מוכרים, כך שאין מקום להפתעות לא רצויות.

נצלו זאת!

אם נסכם, נציין שהיום יותר מתמיד אנחנו משתמשים וזקוקים לשירותי משלוחים, אם כי הורגלנו לחיים הטובים, מבקשים להיות רגועים, או פשוט זקוקים למענה מידי. בכל אופן טרם יוצרה חלופה ראויה, וכל עוד חברת המשלוחים אליה חוברים עושה את עבודתה נאמנה ובמקצועיות ברמה גבוהה, גם אין צורך לייעל את השיטה - אלא רק לנצלה!

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883