שליחויות מדלת לדלת - 5 סיבות למה זה כדאי

שירות משלוחים מהימן

במיוחד בתקופה שלנו, בה דברים צריכים לקרות מהר אך באופן ודאי ובטוח, ישנו מקום לשליחויות מדלת לדלת. אין תחושה בטוחה יותר מאשר כאשר שליח לוקח משלוח מידיו של השולח ומוסר אותו ישירות אל הנמען.

לעומת האפשרות האחרת של שליחת החבילה או המכתב בשירות הרגיל או אפילו שירות האקספרס של הדואר, לשליחויות מדלת לדלת ישנו יתרון משמעותי מבחינת מהירות הגעת המשלוח וגם מחינת הסיכוי שיגיע בשלום.

מה תרצו: מונית ספיישל או אוטובוס?

אין ספק שהתשובה תהיה מונית ספיישל. את שירות המשלוחים ניתן לדמות למונית ספיישל ואת שירות הדואר ניתן לדמות לנסיעה באוטובוס. כפי שתגיעו מהר יותר במונית ספיישל, כך גם המשלוח שלכם.

שליח של חברת שליחויות מדלת לדלת אשר מגיע ולוקח מכם את המשלוח, נוסע הישר אל הנמען על פי הכתובת שניתנה לו. רכב החלוקה של הדואר, גם אם הוא מוגדר כדואר אקספרס, נוסע בקו חלוקה בו הוא עובר דרך כתובות נמענים נוספים, וברכב ישנם עוד משלוחים רבים נוספים מלבד המשלוח שלכם. המהירות היא יתרון משמעותי של שליחויות מדלת לדלת.

סיכוי מינימלי לחבלות

בהמשך לסעיף הקודם בו הזכרנו את ההבדל במהירות הגעת המשלוח ליעדו, בשירות של משלוח מהיר מדלת לדלת יורד משמעותית גם הסיכוי לחבלות או נזקים למשלוח. הבאת המשלוח בקו ישיר ללא עצירות ונסיעות במסלולים מפותלים מפחיתה עד למינימום את הסיכוי לכך שהמשלוח ינזק.

סיכוי מינימלי לטעויות או אובדן משלוחים

ניתן לשמוע לא מעט על מקרים של חבילות או מסמכים שאבדו בדואר בדרך ליעדם. ישנם משלוחים שהגעתם באיחור של שבוע אינה קריטית, אך ישנם גם כאלה שטעויות, אובדן, התגלגלות המשלוח בין סניפי דואר שונים או מעברם דרך מספר ידיים עלולים לגרום לנזק אמיתי.

שירות משלוח חבילות בארץ בו מחולקים המשלוחים ישירות לידי הנמען ועוברים רק דרך השליח מבלי להגיע לידיו של אדם אחר מונע טעויות, אובדנים ותקלות.

ליצור שקט אצל השולח ואצל הנמען

הגעתו של משלוח בזמן חשובה במקרים רבים לא רק לשולח אלא גם לנמען- יש שני צדדים שעבורם שירות משלוחים יעיל הוא משמעותי. פעמים רבות מדובר על חוזים, מסמכים משפטיים, כספים אשר הידיעה שיגיעו למקום הנכון ובזמן הנכון נותנת לשני הצדדים שקט.

לחברות שליחויות רבות ישנה מערכת מקוונת באמצעותה יכול המוקדן או אפילו השולח עצמו באמצעות אתר האינטרנט לבדוק ולעקוב בכל רגע היכן נמצא השליח בדרך לנמען ומתי צפוי המשלוח להגיע. זאת בניגוד לדרכי משלוח אחרות בהן לא ניתן לעקוב באופן ברור. יתרון נוסף הוא האפשרות ליצירת קשר ישיר עם השליח, מה שגם אינו אפשרי כאשר מדובר בשירות של הדואר.

שמירה על פרטיות השולח והנמען

כאמור, פעמים רבות נשלחים משלוחים כמו חוזים משפטיים, מסמכים או משלוחים אחרים שיש בהם רגישות ולכן מומלץ שיעברו כמה שפחות ידיים. להגעת המשלוח לידיים הלא נכונות יכולות להיות השלכות חמורות.

באמצעות שליחויות מדלת לדלת יכול השולח להיות בטוח בכך שהמשלוח אכן יגיע ליעדו מבלי להתגלגל דרך ידיים נוספות או להגיע אל האדם הלא נכון.

לסיכום, עם כל האמצעים המשוכללים שישנם היום, לשליחויות מדלת לדלת בהחלט ישנו מקום. למרות שמדובר כביכול בדרך העברת משלוחים שנחשבת עתיקה, יש לה מקום בעידן שלנו בשל הצורך להגעת משלוחים ליעדם במהירות ובבטחה. שימוש של חברות משלוחים בטכנולוגיות חדשניות מייעלות את השירות עוד יותר והופכות אותו לכדאי מתמיד.

מי צריך משלוחים מדלת לדלת?

משלוחים מדלת אל דלת אולי נשמעים לכם מעט מיושנים, אולם הם שירות נדרש וחיוני המעניק לא מעט יתרונות – הן לשולח והן למקבל. על היתרונות יכולים להעיד לקוחות רבים של חברתנו, ביניהם אנשים פרטיים, אנשי עסקים, בעלי עסקים, בעלי מקצועות חופשיים, חברות וארגונים. במאמר הבא נסביר מדוע ומתיר מסירה מדלת לדלת היא שירות חיוני.

מה זה בכלל מסירה מדלת לדלת?

משלוחים מדלת לדלת כשם כן הם: אתם מתקשרים אל חברת השליחויות (אלינו כמובן), וסוגרים על זמן ומקום שממנו אנו אוספים את החבילה, את המסמכים, את המוצר או כל פריט מבוקש. אנו מגיעים לנקודת האיסוף בדיוק בזמן שנקבע, כלומר אל הבית הפרטי, המשרד, המפעל או בית העסק שלכם, ומעבירים את החבילה בדיוק אל הכתובת ואל הנמען המצוין על גביה. במילים אחרות, החבילה עוברת מהדלת שלכם אל הדלת של הנמען ואתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהיא מגיעה ישר לידיו, ואך ורק לידיו. כל זאת במהירות וללא עיכובים מיותרים.

למי השירות נחוץ?

לכאורה, שירות דומה ניתן לקבל גם עם שירותי דואר אקספרס, אולם למעשה ישנם הבדלים משמעותיים. דואר אקספרס של דואר ישראל איננו בגדר מסירה מדלת לדלת, אלא פשוט רכב המסתובב בקו חלוקה קבוע ואילו יכולים לצאת אנשים המתגוררים בשכונה, בבית, ביישוב ובדירה. הבדלים אלו גורמים לכך ששירותי משלוחים מדלת לדלת עם חברה כמונו נחוצים, מבוקשים ומועדפים על פני הדואר בכלל ואפילו דואר אקספרס, במספר גדול של מצבים.

ניקח למשל בעל מקצוע חופשי כמו עורך דין או רואה חשבון. משרדים אלו צריכים להעביר באופן שוטף מסמכים המכילים פרטים מסווגים ורגישים מבחינה משפטית וכלכלית. הם אינם רוצים ויכולים לקחת את הסיכון שהמסמך יגיע לידיים הלא נכונות, וחובה עליהם לדעת שהוא נמסר בדיוק לאדם המיועד. יתר על כן, הם אינם יכולים לקחת את הסיכון שהמסמכים ילכו לאיבוד, חלילה, במהלך הנסיעה הממושכת בקו החלוקה כאשר בתוך הרכב יש עוד עשרות חבילות שעולות ויורדות תדיר. אכן, בשירות הדואר יכולות חבילות רגישות שכאלו להחליף כמה ידיים עד שהן מגיעות אל הנמען, תמיד קיים החשש לקריעה או לפתיחה בלתי מורשית, ומי שרוצה להיות על הצד הבטוח ביותר צריך להסתייע בשירותי מסירה מדלת לדלת.

עוד דוגמא בולטת היא של בעלי עסקים המשווקים מוצרים שונים ורוצים לתת ללקוחותיהם ת המענה הטוב ביותר. קודם כל, הלקוחות מעריכים יותר חבילות המגיעות ישירות אליהם ומיועדות אך ורק להם, דבר המעיד על השקעה ומקצועיות. שנית, בהשוואה למסלול הארוך של רכב הדואר, עם משלוחים מדלת לדלת קטן מאוד הסיכון לאיזו חבלה במוצר עקב טלטלות, לעיכובים מיותרים, לטעויות בכתובת וכן הלאה. בנוסף, לעיתים אנשים מעוניינים לשמור על דיסקרטיות כאשר הם מזמינים מוצרים שונים, ואינם מעוניינים שאדם אחר המתגורר בביתם ייחשף אליהם. גם למצבים אלו שליחויות מדלת לדלת נותנות מענה אופטימאלי ובטוח ביותר.

איך בוחרים חברת משלוחים מדלת לדלת?

אם אתם מחפשים חברת שליחויות עבור שירותי מסירה מדלת לדלת, עליכם לשים לב לפרמטרים הבאים. ראשית, בחרו חברה ותיקה, רצינית ומנוסה המשרתת לקוחות פרטיים ועסקיים רבים, ואמונה על סוג זה של שירות. שנית, עליכם לבחור חברה המסוגלת לספק את השירות באזור מגוריכם, בין אם בתל אביב וגוש דן, באזור הצפון, הדרום וכדומה. עוד חשוב לשים את הדגש על חברה שתודעת השירות עומדת בראש סדר העדיפויות שלה, דבר המתבטא באופן שבו מתייחסים אליכם, מקשיבים לכם וכמובן עומדים בהתחייבויות. זכרו שעוד תרצו להשתמש בשירותי החברה בעתיד, ולכן נצלו את השירות הראשון כדי להתרשם מהרמה המקצועית שלה.

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883