שליחויות למשרדי ממשלה

רובינו נעזרים בשירות הדואר של דואר ישראל על מנת לשלוח חבילות ומעטפות בין אם באופן פרטי ובין אם אנו בעלי עסק כלשהוא. משלוח בדואר ישראל הוא משלוח שלוקח לו כמה ימים להגיע אך לעיתים יש צורך לשלוח חבילה או מעטפה מהיום להיום. בנוסף, בדואר ישראל יש אלפי חבילות ומעטפות שמועברות בכל יום וכשמדובר במסמך חשוב או חפץ יקר ערך אנחנו מעדיפים שהוא יקבל את הטיפול הראוי ושהוא יגיע בבטחה ליעדו. בדיוק בשביל זה שי שירות משלוחים, שירות של שליחויות מהיום להיום, מהיום למחר או לכל תאריך אחר שאנו רוצים. יש לקוחות רבים לשירות של משלוח מהיר ורבים מהם הם שליחויות למשרדי ממשלה.

שליחויות למשרדי ממשלה

מה ייחודי בשליחויות למשרדי ממשלה?

כמעט כל אחד מאתנו הזדקק בעבר או יזדקק בעתיד לשלוח דבר מה למשרד ממשלתי כלשהוא. אלו יכולים להיות מסמכים משפטיים חשובים שאנו צריכים להעביר, אלו יכולים להיות מסמכים אחרים בעלי חשיבות עליונה שהזמן בו הם יועברו צריך להיות מהיר במיוחד ויכול להיות קריטי. חשוב גם שהם יגיעו לידיים הנכונות ושיטופלו כמה שיותר מהר והדרך הנכונה והטובה ביותר לעשות את זה היא עם שירות של משלוח אקספרס. שירות כזה יהיה מהיר וחשוב לא פחות, יהיה בטוח עבור המסמכים אותם אנו צריכים להעביר. בדיוק בגלל זה חשוב לבחור בחברה אמינה, חברה בעלת ניסיון רב בשליחויות בכלל ובשליחויות למשרדי ממשלה. חברת
"ליאור – שליחויות אקספרס בע"מ" היא החברה המובילה בתחום.

על מה עליכם לשים דגש?

אז האמת שישנן הרבה חברות המציעות שליחויות. איך תבחרו?

· שירות – חשוב לבדוק איך השירות של אותה חברה. ניתן לבדוק זאת עם לקוחות אחרים של החברה.

· אחריות – חשוב לוודא כי מדובר בצוות אחראי שיעביר את הדואר לידיים הנכונות.

· אמינות – חשוב לבדוק כי מדובר בצוות אמין אשר בידיו ניתן להפקיד את המלאכה.

להכיר את משרדי הממשלה השונים

משרדי ממשלה יש במקומות שונים בארץ, משרדים שיכולים להיות בבנייני משרדים, יכולים להיות בבניינים ממשלתיים ובמקומות אחרים. לכל משרד יש את המחלקות שלו ולעיתים יש גם תתי מחלקות, ואם המשלוח לא יגיעו ליעד המדויק שלו הוא עלול להיעלם אי שם מה שידרוש מאתנו להשיג שוב את המסמכים, לשלוח אותם שוב והתוצאה – איחור בזמנים מה שעלול להיות בעל השלכות רבות. זו הסיבה שצריך שחברת השליחויות תהיה לא רק בעלת ניסיון כללי בשליחויות אלא ספציפית בשליחויות למשרדי ממשלה, חברה שהשליחים שלה יודעים איך להגיע לכל מקום במהירות, יודעים איך לאתר את מי שאמור לקבל את המשלוח ומתייחסים לכל משלוח ברצינות הראויה ולא מעבירים רק בשביל להעביר.

אמינות בשירות ובמחיר

שירות שליחים אקספרס הוא שירות שלא פעם המחיר ההתחלתי שונה מהמחיר הסופי. יש סעיפים שונים שהחברה מוסיפה על המתנה ועל דברים אחרים. בבואכם לבחור חברת שליחויות חשוב שתבחרו בחברה שנותנת לכם את המחיר הסופי, חברה אמינה שמבטיחה משהו ומקיימת ולא תספק לכם הפתעות. חברה ששמה לעצמה את האמינות במקום הראשון, חברה שמתייחסת לכל לקוח כאילו הוא הלקוח היחיד שלה ועושה עבורו את העבודה על הצד הטוב ביותר.

"ליאור – שליחויות אקספרס בע"מ" – אמינות, מהירות ושירות מצוין!

לא לחינם חברת "ליאור – שליחויות אקספרס בע"מ" נחשבת לחברה מובילה בתחום. אלפי לקוחות שנעזרו בשירותיה במהלך השנים יעידו על שירות אישי ואדיב, על יחס ראוי ובעיקר, על שירות שליחויות ברמה הגבוהה ביותר שכולל אמינות ובטיחות. חברת "ליאור – שליחויות אקספרס בע"מ" היא החברה אותה אתם צריכים!

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883