גלול מטה

ליאור שליחויות אקספרס - חברת משלוחים לכל נקודה

כל בעל עסק אשר מספק מוצרים אל הלקוחות שלו יודע שעמידה בזמנים היא אבן דרך מרכזית בדרך אל עוד לקוח מרוצה. עורך דין, משרד או חנות אשר לא יודעים לספק שירות בזמן, כנראה שהלקוחות שלהם לא יפנו אליהם בפעם הבאה שירצו לקבל שירות והם חיים על זמן שאול.

לכן בתי עסק רבים לא לוקחים סיכונים מיותרים ונותנים לחברת שליחויות לספק בשבילם שירות משלוחים, הסדר כזה מבטיח מקצועיות ואמינות בכל מה שקשור לשליחויות.


בין לקוחותינו

בין לקוחותינו נמנים משרדי עו"ד ועו"ד מהמובחרים ביותר ,חברות הייטק, משרדי פרסום, משרדי נסיעות ועוד

בין לקוחותינו

חברת שליחויות

מחפשים חברת משלוחים ? ליאור שליחויות, חברת שליחויות המתמחה בשירותי אקספרס, מציעה לכם את המענה המקצועי והנכון שלו אתם זקוקים – משלוח מהיר מהיום להיום, או מהיום למחר. החברה מספקת לכם מקצועיות ללא פשרות, פתרונות שילוח בהתאמה אישית וזמן אספקה מהיר כדי שתוכלו לעמוד בלוחות הזמנים הנדרשים לכם. החברה מחזיקה צוות שליחים גדול וצי כלי רכב מתאימים לביצוע השליחויות, על סוגיהן השונים.

מקצועיות, אמינות וזריזות – שירות ללא פשרות ומענה מהיר

ליאור שליחויות, חברת משלוחים העוסקת בתחום לא מעט שנים, מבצעת שליחויות בתל אביב ובכל רחבי הארץ. חברת שליחויות זו מציעה שליחויות ליעדים שונים מהצפון ועד הדרום, ועובדת עם עסקים רבים המגיעים ממגוון רחב מאד של תחומים. בין אם מדובר בשליחות ליעד קרוב או בשליחות ליעדים מרוחקים יותר, אפשר לעקוב אחר החבילה ולדעת בכל רגע נתון מהו מיקומה. החברה מספקת שירות ברמה גבוהה במיוחד. כל לקוח הוא לקוח VIP המקבל את הפתרונות הטובים והמקצועיים ביותר. שמה של החברה הולך לפניה, וזו גם הסיבה לכך שרבים בוחרים דווקא בה. הלקוחות הקבועים של ליאור שליחויות אקספרס כבר יודעים שהחברה מתבססת על מערך לוגיסטי מתקדם ומקדישה תשומת לב רבה לכל משלוח, קטן כגדול.

התאמת השירות ללקוח ופתרונות באיכות גבוהה

בין אם חשוב לכם לשלוח מעטפה דקה או אולי חבילה גדולה, בין אם מדובר בתל אביב עצמה או אפילו בחיפה, אינכם צריכים לדאוג לדבר. המשלוחים שלכם יעשו את דרכם בבטחה אל היעד ויגיעו כצפוי. באתר החברה תוכלו לעקוב אחר המשלוח שלכם ולוודא שאכן הגיע אל היעד. את השירותים עצמם תוכלו להזמין באמצעות הטלפון, לאחר מסירת מידע הכרחי וחשוב ופרטים על המשלוח.

חברת שליחויות אקספרס

אם אתם צריכים להעביר משהו ממקום למקום, יכול להיות שאתם צריכים שזה יהיה מהיר, מהיום להיום. חברת שליחויות אקספרס יכולה לסייע לכם, יכולה לבצע את משלוח במהירות כך שהוא יגיע לייעדו בתוך מספר שעות. שליחויות אקספרס הן שירות פופולארי במיוחד חברת שליחויות שמציעה את שירותיה הן ללקוחות פרטיים אך בעיקר לעסקיים. משלוח כזה יכול להיות של פריט כלשהוא אבל בדרך כלל הוא של מסמך כלשהוא. הוא צריך להיות אמין ואיכותי וכזה שמספק שקט לשולח, והנה כמה דוגמאות של משלוחים אקספרס שנחשבים לפופולאריים במיוחד במגזר העסקי והציבורי.

מי צריך את השירות הזה

שירות משלוח אקספרס של חברת שליחויות אקספרס הוא שירות שבדרך כלל נוגע לפעולות יום יומיות שצריכות אישור, חתימה וכדומה. אחד מהצרכנים הגדולים ביותר של שליח אקספרס יכול להיות בית המשפט, ששולח צווים וניירת מגוונת וצריך שהיא תגיע ליעד במהירות. גם עורכי דין צריכים חברת שליחויות שתסייע להם בעבודה השוטפת כמו גם משרדים שונים בכל תחום שהוא שצריכים להעביר מסמכים ופריטים שונים וצריכים שהם יגיעו ליעד במהירות רבה.

שליחויות – שירות במיקור חוץ

אז למה בעצם שכל חברה או עסק לא יחזיקו שליחים מטעמם? למה הם צריכים בכלל חברת שליחויות אקספרס שתבצע את העבודה? מכיוון שלהחזיק שליחים לחברה שעוסקת בתחום הזה, זה כאב ראש לא קטן וזה גם עסק לא כלכלי. מה זה אומר? זה אומר שכשמחזיקים שליחים צריך לשלם להם משכורת גם אם לא צריך אותם כל הזמן, זה אומר שצריך לקנות קטנועים, שצריך לשלם על ביטוח, לתחזק את הקטנועים או הרכבים שבשימוש, ולהוציא על עוד אין ספור דברים. כששוכרים את שירותיה של חברת שליחויות אקספרס משלמים על הכול גלובאלי, מה שיותר פשוט, יותר נוח וכמובן גם יותר זול.

אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר! שליח אקספרס צריך להיות איש עבודה לא פחות ממעולה! אתם הרי סומכים עליו ומפקידים בידיו את מה שיקר לכם, וזו הסיבה שאתם חייבים לשכור את שירותיה של חברת שליחויות אקספרס הכי טובה שיש.

לבירורים והזמנות התקשרו למספר 03-5614883.