שליחויות להייטק

שליחויות להייטק

איזה סוגים של שליחויות מציעים ליאור אקספרס?

אנו ערוכים לספק שירות של העברת חבילות, מסמכים ופריטים מכל הסוגים אל חברות ההייטק או אל השותפים העסקיים שלהם. אנו ערוכים לספק שליחויות קבועות ומזדמנות, הכול בהתאם לסדר היום ולצרכי הלקוח.

אנו עושים הכול על מנת לסייע לכך שהתנהלות המשרד של לקוחותינו תפיק את המקסימום משירות המשלוחים היעיל. אנו קשובים ללקוחותינו, לכל רואה חשבון, לכל משרד לראיית חשבון, לכל חברת הייטק, בין אם מבוססת ובין אם מדובר בסטארט אפ. לכל היקף של שליחויות, לכל גודל של חבילות – אנו תמיד נמצאים למענכם, עם מקסימום אפקטיביות.

 תזמון זה הכל

מהו שירות שליחויות לחברת הייטק של ליאור אקספרס?

חברת ליאור שליחויות אקספרס מתמחה במשלוחים ייעודיים עבור קשת רחבה של בעלי מקצוע ועסקים, לרבות שליחויות לחברת הייטק. מדובר במשלוחי חבילות מכל הסוגים ועבור כל פריט, מסמך או מוצר, שאנו מסוגלים לבצע במהירות רבה, ביעילות ועל הצד הבטוח ביותר.

בדיוק כפי שאתם, חברות הייטק, פועלים מול לקוחותיכם תוך קידוש ערכים כמו דיוק, אפקטיביות ואמינות, כך בדיוק אנו פועלים אל מול לקוחותינו. אנו ערוכים לספק שירותים בהתאם ללוחות הזמנים הנחוצים לכם והכל – תוך גילוי תודעת שירות, חזות מכובדת ואדיבות.

מהו חשיבותן של שליחויות לחברות הייטק?

משלוחים לחברת הייטק מעניקים פתרון אפקטיבי וחסכוני לצורך להעביר פריטים ומוצרים במהירות רבה. אכן, בעולם העסקי של ימינו, ובפרט בתחום הטכנולוגי, ישנה משמעות רבה למהירות ויעילות המהווים חלק בלתי נפרד משירות הלקוחות של החברה ותדמיתה. כך לדוגמא, לעיתים קרובות יש להעביר ללקוחות המצפים לקבלת שירות מהיר וחלק על הצד הטוב ביותר, בין אם מדובר במוצר שנרכש דרך אתר האינטרנט של החברה או בשירות הלקוחות שלה, ובין אם מדובר בתיקון של מוצר שהתקלקל והחזרתו אל הלקוח אחרי הטיפול במעבדה. כמו כן, לעיתים יש להעביר מסמכים ללקוחות, לשותפים עסקיים ולסניפים ומשרדים של החברה הפזורים על פני מקומות שונים. לא פעם מדובר במסמכים בעלי רגישות וסודיות מסוימת, שיש להשאירן למשלוח הנעשה בידיים אמונות.

מה נדרש מחברת שליחויות לחברות הייטק?

לאור האמור לעיל ניתן להבין כי שליחויות לחברת הייטק מצריכות אחריות, מיומנות ומקצועיות גבוהה. על החברה לדאוג לכך שהמוצרים והפריטים השונים, שיכולים להיות רגישים, יועברו בצורה בטוחה ומוגנת לחלוטין באמצעות אריזות נכונות ונהגים מיומנים הנוהגים בבטחה. כמו כן, עליה לספק אחריות וביטוח לכל המוצרים. זאת לצד הצעת שירותי משלוחים מהירים במיוחד, בין אם מדובר במשלוחים מהיום למחר או אפילו משלוחים באותו היום, וגם אפשרות למשלוחים פחות מהירים בהתאם לצרכי הלקוח. על נציגי חברת השליחויות לנהוג באופן אדיב ומקצועי, בידיעה כי באותה עת שהם מייצגים את חברת השליחויות הם גם מהווים שלוחה של חברת ההייטק והתנהלותם משליכה על תדמיתה.

ולבסוף, משלוחים לחברת הייטק צריכים להיות מבוצעים במחירים משתלמים עבור הלקוח. הם צריכים לחסוך לו החזקת רכבים ייעודיים משלו לצורך השליחויות, כך שהשורה התחתונה תהיה משתלמת וכדאית.

כאשר אתם מוסרים לנו משלוח, חבילה או כל מסמך שנועד להעברה – נעשה את העבודה ממש כאילו אתם בעצמכם נסעתם ומסרתם את המשלוח ליעדו. באותו הדיוק ובאותה האמינות נקפיד גם על משלוחים מגורמי חוץ המגיעים אליכם – רואי החשבון וחברות הייטק גם יחד.

פנו אלינו עוד היום ותקבלו מליאור אקספרס את השירות הטוב ביותר שאפשר לקבל

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883