כל מה שרציתם לדעת על שליחויות

שליחויות

זקוקים לשירות משלוחים? לחצו כאן

מאז ומתמיד נזקקו בני האדם לשירותי שליחים לשם העברת ידיעות ומוצרים ליעדים שונים. תחום המשלוחים צועד עם הזמן, ומתפתח בהתאם, וכיום שירותי שליחויות נחוצים עבור אנשים פרטיים, עבור חברות, עבור ארגונים ועבור עסקים רבים, לעתים באופן חד פעמי ומזדמן, ולעיתים על בסיס קבוע ויומיומי.

חברות, עסקים, משרדים ואנשים פרטיים משתמשים בשירותי שליחויות לצרכים רבים, עסקיים ופרטיים. כאשר אתה רוצה להעביר משלוח במהירות ישירות ליעדו, שירותי שליחות הם המענה הטוב ביותר. חברת ליאור שליחויות פועלת בתחום המשלוחים שנים רבות, ומעניקה ללקוחותיה שירותים מקצועיים ויעילים. לפניכם כל מה שרציתם לדעת על שליחויות, ולא הספקתם לשאול.

מתי כדאי לפנות לחברת שליחויות

כאשר אתם מבקשים להעביר חומר רגיש, סודי, אישי או חסוי, ואתם רוצים לוודא שפרטיותכם וסודיות המידע שמועבר יישמרו, חברת שליחויות אמינה היא הפתרון המתאים. כמו כן, כאשר אתם מעוניינים להעביר חבילה או מעטפה במהירות ישירות לממוען, שליח עד הבית של חברת שליחויות מקצועית יבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר.

יתירה מכך - כיום, כאשר הקנייה אונליין הולכת ונהיית נפוצה ונגישה, חברות ועסקים המשווקים מוצרים אונליין, נזקקים לשירותי משלוח, שיעבירו את המוצרים ללקוחותיהם. בנוסף לכל אלו, משרדי עורכי דין ורואי חשבון, הנדרשים להעביר מסמכים, זקוקים גם הם לשירותי שליחים.

יתרונותיה של חברת שליחויות

· מהירות - חברת שליחויות מקצועית מאפשרת לכם להעביר חבילות ומעטפות במהירות הנחוצה לכם, ישירות לבית הלקוח, כולל שליחויות אקספרס, שליחויות מהיום להיום, ושליחויות מהיום למחר.

· מעקב - במשך התהליך, תוכלו לעקוב אחר החבילה, ולדעת את מיקומה בכל עת.

· דיסקרטיות - חברת שליחויות אמינה תגן על פרטיותכם, תשמור על פרטיות המשלוח, ובמקרה של חומרים סודיים תגן על סודיותו של המשלוח.

· עבור חברות המשווקות מוצרים, מהירות המשלוח ואמינותו הן קריטיות לשימור לקוחות מרוצים. הסדר עם חברת שליחויות מהימנה יבטיח לכם לקוחות מרוצים, ועמידה בזמני המשלוח הנקובים.

תהליך העברת החבילה

בחברת ליאור אקספרס מועסקים נהגים מקצועיים, אשר יובילו את המשלוחים שלכם אל יעדם. עם קבלת החבילה היא מסווגת בהתאם - משלוח מהיום להיום, מהיום למחר, רגיל, סודי, וכיוצא בזה.

בהתאם לסיווג החבילה וליעדה, היא מועברת לשליח המתאים, אשר ידאג להביא את החבילה עד לבית הנמען, ולהחתימו על אישור קבלתה. בליאור אקספרס מודעים היטב לחשיבות העמידה בזמנים ולשמירה על סודיות המשלוחים, ולכן אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שנעביר את המשלוח ליעדו, ונטפל בו בצורה הטובה ביותר.

חברות שילוחויות VIP

הגנה, פרטיות וסוגי המשלוחים

כאשר אתה שולח את החבילה שלך דרכנו, אתה יכול להיות רגוע ובטוח שהמשלוח יגיע ליעדו בשלום ובשלמות, ושפרטיו לא ייחשפו לגורמים שונים, אנו נשמור על פרטיותך, נגן על סודיות המשלוח, ונדאג שיגיע ליעדו בזמן. לחברת ליאור אקספרס ניסיון של עשרים שנות עבודה בתחום, ואנו ערוכים לטפל בכל סוגי המשלוחים, ביניהם:

· משלוחים מהיום להיום

· משלוחים מהיום למחר

· משלוחי אקספרס

· משלוחים של חומרים מסווגים

· שליחויות לרואי חשבון ולחברות הייטק

· שליחויות לעורכי דין

· משלוחים גדולים

בחברת ליאור אקספרס לוקחים את החבילות שלכם ברצינות, ודואגים למשלוח מהיר, בטוח ויעיל. בנוסף, אנו מקפידים על שירות אדיב ומקצועי, ואצלנו כל משלוח הוא משלוח VIP.
פנו אלינו עוד היום.

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883