חשיבותה של חברת שליחויות מקצועית

חברת משלוחים מקצועיתמערך השילוח הפנים ארצי בישראל מורכב כיום לא רק מחברת הדואר הלאומית, אלא מחברות שליחויות שלוקחות משלוחים מנקודה א' לנקודה ב' באמצעות רכבים ייעודיים או אופנועים.


העובדה שמדי יום מתבצעות אלפי שליחויות מסוג זה מהווה פרצה לטעויות שעלולות להתרחש ושמביאות לכך שחבילות לא מגיעות ליעדן. כיצד מונעים את הבעיה הזו ועוד רבות אחרות? על ידי שכירת שירותיה של חברת שליחויות מקצועית.

מדוע לא לבצע את המשלוחים בעצמי?

חברות רבות מהרהרות בשאלה הזאת כאשר עולה צורך לבצע משלוחים. אולם לאור היתרונות הבאים של חברת שליחויות מקצועית, הן מגלות שלא מומלץ להסתמך על משלוחים פנים חברתיים:

1. עלויות אחזקה – החזקת מערך של כלי רכב ושליחים בתוך חברה גורמת לעלייה משמעותית בהוצאות שלה. כאשר מכניסים לחישוב משכורות של שליחים קבועים, עלויות של דלק, ביטוח ואחזקת רכבים, מגיעים לסכומים גבוהים שניתן לקצץ משמעותית אם שוכרים את שירותיה של חברת שליחויות שסופגת את העלויות הללו בעצמה.

2. מקצועיות – חברות שליחויות מקצועית ובעלת ניסיון יכולה לבצע משלוחים בצורה מהירה ותוך מילוי של דרישות ספציפיות, כגון משלוח של מוצרים שבירים, מוצרים מסווגים ועוד. לעומת זאת, שליחים פנימיים עלולים להתבלבל בין משלוחים מסוגים שונים כאשר יש לחץ, מה שגורם לבלבולים רבים ונזק לעסק.

3. מהירות משלוח – למרות שנראה ששליחים פנימיים בתוך חברה יכולים לבצע משלוחים מהירים, ההיפך הוא הנכון. אף חברה, קטנה או גדולה, אינה יכולה להרשות לעצמה להחזיק מערך גדול של שליחים. כאשר שליח אחד צריך לבצע כמה וכמה משלוחים בהולים, הוא לא יכול לעשות את המוטל עליו בניגוד לשליחים הרבים שיש לחברות שליחויות אשר זמינים בכל רגע ויכולים לבצע מסירות במהרה.

שליחויות איתנו

אז מה עלי לעשות?

כדי לחסוך בעלויות הכרוכות בהחזקת מערך נהגים ורכבים במיוחד עבור משלוחים, וכן לוודא ששליחויות מכל סוג יתבצעו על הצד הטוב ביותר, אתם זקוקים לשירותיה של חברת שליחויות מקצועית.

חברת ''ליאור משלוחים'', בעלת הניסיון של 20 השנים, מבצעת מזה שני עשורים משלוחים עבור חברות וכן אנשים פרטיים בצורה המקצועית והמהימנה ביותר. השליחים המקצועיים והמנוסים שלנו יבצעו כל משלוח שתצטרכו במהירות ובצורה מדויקת מאין כמוה. עם שירות שכזה, בהחלט קשה להתחרות.

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883