איך הטכנולוגיה השפיעה על עולם המשלוחים?

אם בעבר הזמנת משלוח הייתה עניין מסורבל שדרש לא מעט שיחות טלפון, בירורים, ניסיונות חוזרים ונשנים לדבר עם מוקד השליחויות עצמו או מחוסר ברירה עם השליח (במקרה שהיה לכם את המספר שלו) תוך שהוא נוסע על הכביש, היום הדברים השתנו לחלוטין. ממש כמו כל ענף אחר, גם עולם המשלוחים מושפע ומתייעל באמצעות טכנולוגיה חדשנית. היום השליחים המועסקים בשירות שליחים יכולים להתרכז באופן מקסימלי בנסיעה על הכביש ובמסירת המשלוח בזמן.

להגיע למקום הנכון

הכרת הדרך למקום היעד היא קריטית על מנת שמשלוח אקספרס יגיע בזמן ליעדו. היום בכל חברת משלוחים המכבדת את עצמה מותקנת מערכת GPS אשר תכוון את השליח אל היעד ותמנע עיכובים מיותרים. עיכובים כאלה הם בעלי משמעות רבה, במיוחד כשמדובר על משלוח אקספרס. חברות רבות המציעות שליחויות בארץ מתקינות מערכת ניווט שהיא גם אינטראקטיבית. מן המוקד של החברה ניתן לעקוב אחר התקדמותו של השליח אל עבר היעד ולהעריך מתי יגיע. כך יכול גם מזמין המשלוח לקבל מידע זה ולדעת מתי צפוי המשלוח להימסר. לדבר יש חשיבות רבה מבחינת בטיחות השליח. אם בעבר היה מקבל טלפונים מודאגים מלקוחות שאינם יודעים מתי המשלוח צפוי להגיע, היום מוקדן יכול לראות על גבי המפה הממוחשבת היכן נמצא השליח. יש חברות שאף הגדילו יותר לעשות והלקוח יכול להגיע אל אותה מפה בדיוק מאתר האינטרנט של החברה.

הזמנת שירות אונליין

הזמנת שירות משלוחים בעבר, במיוחד בשעות הלחץ, הייתה כרוכה בהמתנה לא מעטה על הקו, שמיעת צליל תפוס וצורך בניסיונות חוזרים ונשנים לקבל תשובה. היום חברות רבות הקימו אתר או אפליקציה בהם ניתן גם להזמין את השירות אונליין. הזמנת שירות באופן מקוון מקלה הן על מזמין השירות והן על החברות שכמות שיחות הטלפון יורדת וההזמנות נכנסות באופן מסודר שמאפשר לתת שירות יעיל יותר.

הפצת מוצרים בפריסה ארצית

החבילה הגיעה

שירות נוסף שמספקות חברות רבות הוא אישור באמצעות אס אם אס על כך שהחבילה הגיעה. במיוחד כאשר מדובר על משלוח מהיר, יש לכך חשיבות רבה. הידיעה שיקבל אס אם אס עם מסירת החבילה מרגיעה את הלקוח וחוסכת לו שיחות טלפון לחברה. לחברה מצידה השירות מפחית שיחות טלפון ומאפשר להן לעבוד ביעילות רבה יותר, ולהתרכז בהוצאת המשלוחים והגעתם בזמן.

מענה מהיר יותר לשיחות טלפון

כיוון ששיחות רבות למוקד כמו בירור היכן נמצא השליח או האם החבילה נמסרה נחסכות בזכות שירותים מקוונים שישנם, למוקד יש את האפשרות לתת מענה מהיר יותר ולטפל בנושאים שכן דורשים את טיפולו של המוקדן, בין אם אלה בקשות מיוחדות, או בירורים מורכבים יותר. היום, יחד עם שירותים טכנולוגיים שנכנסו, עלתה גם המודעות לחשיבותו של השירות ולמתן מענה אנושי בטווח זמן רחב יותר. כך, הלקוחות מקבלים מענה מהיר יותר ממוקדן, טיפול מלא בבקשותיו או שאלותיו הניתנים על פני טווח זמן רחב יותר. זאת בנוסף לשיפורים הטכנולוגיים העצומים שישנם בתחום.

אם בעבר שירותי משלוחים נתפסו כתחום שהפוטנציאל לאי סדר בו הוא גדול, לשירות בו המעקב אחר מבצעי העבודה - השליחים הוא קשה ואפילו בלתי אפשרי בחלק מהמקרים, והגעת החבילה בזמן קשורה למזל יותר מאשר לעבודה יעילה, היום הדברים כבר לא כך. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת שהוכנסה לתחום ניכרים שיפורים משמעותיים, עבודה מסודרת, אפשרות ללקוח לעקוב אחר המקום בו נמצאת החבילה והזמן המשוער למסירתה וכמובן לקבל את האישור הסופי להגעתה.

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883