שליחויות בתקופת החגים

חודש ספטמבר כבר כאן, החגים בפתח ואווירה של קניות ומתנות כבר נמצאת באוויר... החגים הם תקופה בה נדרשים שירותיה של חברת שליחויות יותר מכל תקופה אחרת. ישנם סוגי משלוחים הדורשים היערכות של חברת השליחויות. אילו סוגי משלוחים נדרשים בתקופת החגים באופן מיוחד? איזו חברת שליחויות כדאי לבחור על מנת שהמשלוח יגיע במהירות ובשלום?

סוגי שליחויות נדרשים בחגים

אם לימי חול יש סוגי משלוחים שנפוצים בהם וקשורים בחלקם הגדול לפעילות עסקית כמו חוזים משפטיים המועברים מעסק אחד לאחר או בין עורך דין ללקוחותיו וגם כסף המועבר מלקוח לספק, בחגים כחלק ניכר מן המשלוחים קשור למתנות ולאופיה מיוחד של תקופת החגים:

· מתנות לעובדים: בחגים כמו ראש השנה ופסח נוהגים בתי עסק רבים להעניק לעובדיהם מתנה לחג. לשם כך נדרשת עבודה עם חברת שליחויות המבצעת משלוחים בארץ באופן יעיל ומהיר.

· משלוחים בעקבות הזמנות און ליין: כאמור החגים הם תקופה של קניות מוגברות, כולל קניות און ליין. חנויות אינטרנטיות או אתרי קניות צריכים לעבוד עם חברת שליחויות יעילה שתוכל לעמוד בעומס ההזמנות ולהביאן ללקוחות תוך זמן קצר ככל האפשר.

· ארוחות חג ממסעדה: כן, היום הבישול המסורתי של סבתא עם הסיר שנמצא שעות על האש אינו הדרך היחידה להעביר ארוחת חג. ישנם מארחים רבים שלא מתביישים להזמין את הארוחה או לפחות חלקים ממנה ממסעדה. לכן, מסעדות שעושות משלוחים צריכות להיות מוכנות למערך משלוחים מתוגבר.

· משלוחי מתנות ופרחים: שוקולדים, פרחים ושלל מתנות אחרות נשלחים לקרובי משפחה או חברים הגרים רחוק. שליחויות אלה דורשות היערכות לא רק מבחינת הזמן- פעמים רבות אנשים נזכרים להזמין פרחים ולשלוח ברגע האחרון כך שנדרשות שליחויות מהיום להיום, אלא גם מבחינת תנאי ההובלה: שוקולד דורש קירור או לפחות מקום מוצל כדי לא להגיע כשהוא נמס וכך גם פרחים בכדי שיגיעו טריים.

להזמין את השירות מראש

הצורך המוגבר שירות משלוחים בתקופת החגים מחייבת בעלי עסק לבחור בחברת השליחויות המתאימה ביותר וגם להיערך מראש- ליצור קשר עם חברות שליחויות ולהזמין את השירות מבעוד מועד. אם בעל עסק ייצור קשר ברגע האחרון רוב הסיכויים שלחברה יהיה לוח זמנים צפוף מדי, במיוחד אם זו חברה מוכרת ומבוקשת. כדאי ליצור קשר עם כמה חברות, להשוות מחירים, להשוות בין השירות שהן מציעות כדי שלא תמצאו את עצמכם באמצע תקופת החגים בעבודה מול חברת שליחויות שאתם לא מרוצים מתפקודה.

איך לבחור חברת שליחויות לתקופת החגים?

כדי לבחור את החברה המתאימה ביותר יש לבדוק מספר דברים:

· מערך עבודה מספק: חשוב לבדוק שלחברה יש כמות מספקת של עובדים ורכבים גם לתקופת החגים. יש חברות השמות דגש על תקופת החגים ומתארגנות במיוחד לתקופה זו הנחשבת לחוצה יותר. בחרו בחברה שמגדירה את עצמה כחברת שליחויות לתקופת החגים.

· מיקום קרוב: כדאי לבחור בחברה הנמצאת במיקום קרוב אליכם אך עם זאת מבצעת משלוחים בארץ וערוכה להעברת משלוחים גם למקומות רחוקים יותר.

· שירות מהיר: המהירות היא אחד המדדים המרכזיים על פיהם נבחנת חברת שליחויות. בחרו חברה שיכולה לעמוד גם בהעברת משלוח אקספרס, אך כמובן שהמהירות לא באה אצלה על חשבון הבטיחות אלא נובעת מהכרת מסלולי נסיעה היטב וניסיון.

· שירות לקוחות וטכנולוגיה מתקדמת: במיוחד בתקופת החגים לקוחות עלולים להיות לחוצים במיוחד שמשלוח יגיע ליעדו בזמן. עבדו עם חברה המעמידה לרשות הלקוחות מערך לטכנולוגי מתקדם למעקב אחר סטטוס המשלוח, הדבר יחסוך הרבה סימני שאלה ויתן ללקוחות ביטחון, אך עם זאת, הטכנולוגיה לא צריכה לבוא על חשבון מענה אנושי- ודאו שיש לחברה גם מוקד שירות לקוחות שיטפל בבעיות או בקשו אם התעוררו.

הניסיון הוא השיקול החשוב ביותר

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883