שליחויות לארגונים

שירותי שליחויות לארגונים

כל ארגון, ללא קשר לגודלו או לתחום הפעילות שלו, חייב להתנהל בצורה מושלמת במהלך פעילותו השוטפת. יש לכך הרבה מאד נגזרות שאינן קשורות רק לתחום המקצועי שהעסק פועל בו – שליחויות לארגונים, למשל. מדובר בשירות הכרחי ביותר לקיום הפעילות התקינה של הארגון: זה יכול להיות שינוע של פריטים לבית הלקוחות, שינוע בין ספקים או העברה של הפריטים לבית העסק וממנו. אין כאן כל מקום לטעויות, כאשר ארגון שאינו מסוגל לספק את המשלוחים בזמן ימצא את בית העסק שלו ללא לקוחות בתוך פרק זמן קצר מאד, ולמעשה – ללא כל הצדקה לקיום שלו. כשל מכל סוג שהוא בשליחות אמור מתורגם כמעט מידית לפגיעה כספית ולפגיעה במוניטין של העסק.

מה שחשוב לא פחות להדגיש הוא שביצוע שליחויות לארגונים הוא משימה מורכבת יותר ממה שנראה על הנייר. כפי שחווים על בשרם עסקים רבים, בעיקר בתחילת הדרך שלהם, לא מעט דברים עלולים להשתבש בשליחות. ראשית, דרוש כוח אדם ולפעמים דרושים גם כלי הובלה ייעודיים כדי לבצע אותם, והעסק הממוצע לא בהכרח יחזיק בכל אלה. שנית, גם כאשר מבצעים את הבחירה המובנת מאליה ופונים לחברות הפועלות בשדה המשחק, נתקלים בהיצע רחב של חברות. הן נראות דומות במבט ראשון, אך בפועל יש ביניהן הבדלים בלתי מבוטלים בסוג השירותים ובעיקר בטיבם.

כיצד לבחור חברה עבור שליחויות לארגונים?

לכל נותן שירות, הפתרון היעיל והמומלץ ביותר הוא, כאמור, להעזר במקצועיות של ליאור אקספרס. כצעד ראשון חשוב לוודא שהחברה אכן מתמחה בשליחויות מהסוג הזה, מה שאינו מובן מאליו. עולם השילוח הוא רחב מאד, כאשר לא כל חברה אכן פועלת במקצועיות הנדרשת לשם ביצוע שליחויות ארגוניות ברמה גבוהה.

במסע לבחירת חברת השילוח האופטימלית, חייבים לראות מהי הזמינות של החברה לביצוע המשימה. חשוב לוודא שחברת השילוחתיתן שירות VIP לכל שליחות קטנה כגדולה שהיא נדרשת לספק, בלי קשר למידת החבילה הנשלחת. הדבר תלוי, בין השאר, בסוגי רכבי השילוח שהיא מחזיקה. אזורי הפעילות של החברה מהווים משתנה חשוב מאד שנכנס לתוך המשוואה – ישנן חברות הפועלות באזורים גיאוגרפים מוגדרים, אך קיימות גם חברות בפריסה ארצית. על החברה להביא ולהעביר את המשלוח במהירות האפשרית , כאשר ניסיון, מקצועיות וגם אמינות הם דרישות חובה בדרך להשלמת המשימה.

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883