לאן נעלמים המשלוחים שלכם?

יותר ויותר אנשים מזמינים מוצרים באופן מקוון, בין אם אלה מוצרים מחו"ל ובין אם מהארץ. על חבילות שנעלמות בדרכן ללקוח ניתן לשמוע לא מעט, בעיקר כשאלה חבילות שהגיעו מחו"ל. רבים חושבים שחבילה לא מגיעה בגלל עיכוב שנוצר במכס. בבדיקה מעמיקה יותר הסתבר שלא המכס הוא המעכב אלא החבילות פשוט נערמות בבית המיון של דואר ישראל שלא עומד בעומס. לדבר יש השפעה לא רק על חבילות המגיעות לחו"ל אלא על כל השירותים שמספק דואר ישראל שהפכו איטיים, כולל משלוח חבילות בתוך הארץ. יש אלטרנטיבה לשירותי הדואר: עבודה עם חברת שליחויות מקצועית.

איך אפשר לדעת שהעיכוב אינו במכס?

כדי להבין עוד יותר מדוע כדאי לחפש אלטרנטיבה ראויה לדואר, לפחות בדברים חשובים לכם באמת, נסביר איך ניתן לדעת שעיכוב חבילות בחו"ל קשור לדואר ישראל ולא למכס: רוב החבילות המגיעות לישראל אינן עוברות את הסף לגביית מכס, שהוא 75 דולר ועוברות ללא כל השהיה ישירות לדואר ישראל. מעבר לכך, גם במקרה שיש לגבות מכס, מצמיד המכס הודעה על כך ומיד מעביר את החבילה לדואר, ממש כמו חבילות שערכן נמוך יותר. ישנם מצבים חריגים בהם המכס כן יעכב חבילה וזאת כאשר להכנסתה לארץ נדרש אישור מיוחד כמו במקרה של תוספי תזונה הדורשים אישור משרד הבריאות או כשיש חשד שמדבר על מוצרים מוברחים ונדרשת בדיקה מיוחדת. מעבר לכך, הכל מועבר לדואר וכל עיכוב קשור לתפקודו. נכון, אמנם בדואר נעשים צעדים להתייעלות אך המצב בשטח מוכיח שצעדים אלה הם רק תחילת הדרך.

אפשרות למעקב עם טכנולוגיה חדשנית

העומס הרב שנוצר בדואר, הן בגלל הזמנות מוצרים מחו"ל והן בגלל הזמנות מהארץ גורמים לרבים לחפש חברת שליחויות שניתן לסמוך עליה. חברות שליחויות היום הן גם לא מה שהיו פעם. חברות אלה מתבססות על טכנולוגיה חדשנית שמאפשרת דיוק מרבי וגם מעקב של הלקוח אחר החבילה ששלח. בליאור אקספרס כל משלוח מקבל את הטיפול הנדרש. אם המשלוח צריך להגיע במהירות מרבית הוא מוגדר בתור משלוח אקספרס ומועבר בזריזות רבה מהיום להיום. אם מדובר במסמכים רגישים או משלוח שהוא שביר, בליאור אקספרס ישנם כל האמצעים לדאוג לכך שהמשלוח יגיע ליעדו בבטחה.

והיעד? כל מקום ברחבי הארץ

בחברת שליחויות מקצועית הטיפול הזריז וההולם לא צריך לבוא על חשבון המרחק. לליאור אקספרס צי רכבים חדיש הכולל כמות גדולה של כלי רכב כך שהחברה ערוכה לבצע שליחויות בכל רחבי הארץ. בין אם אלה מוסדות גדולים, בנקים, משרדי עורכי דין המעבירים מסמכים רגישים או אנשים פרטיים המעבירים חבילות ורוצים שיגיעו ליעדן, ליאור אקספרס מגיעים לכל רחבי הארץ, מן הצפון ועד לדרום. אין מקום שהוא רחוק מדי או לא מרכזי מספיק בכדי שהמשלוח יועבר.

משלוח מסמכים

אמינות, שירות ואדיבות

מעבר ליכולת המקצועית הכוללת הפעלת מערכת שלמה של משלוחים בארץ המועברים על ידי עשרות שליחים ומנוהלים היטב, בליאור אקספרס הבסיס הוא קודם כל אמינות, שירותיות ואדיבות. ללא כל אלה גם מערכת משוכללת ומקצועית ביותר תקרוס בסופו של דבר. זה המקום בו תקבלו יחס אישי, מתן שירות הכולל הבנה של הצרכים שלכם ודגשים החשובים לכם בנוגע להעברת המשלוח.

לסיכום, כל עוד מדובר במשלוחים בארץ הורידו עומס מעל דואר ישראל והסירו דאגה מליבכם. חברת שליחויות מנוסה ומקצועית כמו ליאור אקספרס תדאג לכך שהמשלוח יגיע ליעדו בזמן הקצר ביותר ללא נזק או פגיעה. אתם תוכלו לעקוב במערכת אחר מיקומו של המשלוח ולהיות רגועים.

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883