כיצד להפתיע את בן או בת הזוג?

רוצים להפתיע את בן או בת הזוג עם הפתעה משמחת לכבוד יום ההולדת? הוא או היא נמצאים רחוק ואתם רוצים לתת להם להרגיש קרוב ולהפתיע אותם סתם ככה עם מתנה כיפית שתתן להם להרגיש את החום שלכם ושל הבית? אין צורך לארוז ולנסוע בעצמכם או להכנס למקום העבודה שלהם באמצע היום. שירות משלוחים יעשה את העבודה בשבילכם. מעבר לכך שאתם חוסכים לעצמכם את הנסיעה, אפקט ההפתעה יהיה חזק הרבה יותר אם שליח יעשה עבורכם את העבודה.

להזמין מכל טוב ולשלוח

היום ישנן אין ספור אפשרויות איך להפתיע. כבר אין צורך למצוא חנות ייחודית ולהגיע אליה. הכל נמצא ממש על כף היד שלכם, יותר נכון - בין האצבעות המטיילות על המקלדת. האפשרויות הן עצומות ואין כבר צורך לעשות חישובים איפה נמצא המקום שהמוצרים או המתנות שהוא מציע מצאו חן בעיניכם. לחברת שליחויות גדולה ומקצועית כמו ליאור אקספרס יש שליחים בתל אביב בכמות גדולה אך מערך השליחים המסועף שלה יכול להגיע לכל מקום בארץ. ראיתם עבודות יד מדהימות של אמן מהגליל ובן או בת הזוג עובדים או נמצאים בתל אביב? ליאור אקספרס ידאגו ששליח יגיע אל סטודיו האמן ולאחר מכן אל בן או בת הזוג שלכם.

הפתעות קטנות

רוצים להפתיע את האדם האהוב עליכם עם סלסלה כיפית של שוקולדים, יין או אפילו מגש מלא פירות ססגוניים שנותנים תחושה של אי טרופי? חוששים לעשות זאת רק מתוך דאגה שעד שהמתנה תגיע היא לא תהיה במיטבה? למשל תשנה מצב צבירה ותהפוך לנוזלית (שוקולדים) או תיראה כאילו עברה סיבוב בבלנדר (פירות)? חברת שליחויות בארץ כמו ליאור אקספרס המתמקדת בשליחויות ורואה בכך שליחות תדאג לכל האמצעים המבטיחים שהמתנה שלכם תגיע בדיוק כמו שיצאה. אם יש צורך בקירור לשליח יהיו כל האמצעים להעביר את המשלוח במצב מקורר כך שההפתעה תגיע במצב טרי ותגרום הנאה רבה.

לעקוב אחרי ההפתעה

אמנם את הפנים המופתעים של בן או בת הזוג לא תוכלו לראות במערכת המשוכללת שבאתר, אך מעבר לכך תוכלו לדעת בדיוק באיזה שלב נמצאת העברת המשלוח, היכן בדיוק נמצא השליח ותוך כמה זמן הוא צפוי להגיע. כמובן שתדעו גם ברגע שההפתעה תגיע ליעדה. הדבר יקרה כמה שניות לפני הטלפון המתרגש שתקבלו מבן או בת הזוג...

דייקנות, מהירות ואדיבות ללא פשרות

אנחנו בטוחים שכשאתם מדברים איתנו בהתרגשות על שירות משלוחים מהיום להיום אין דבר שחשוב לכם יותר מכך שהמשלוח יעבור בצורה הטובה ביותר ובמהירות הרבה ביותר. אנחנו בהחלט יודעים עד כמה הפתעה לבן או בת הזוג יכולה להיות משמעותית ואנחנו הולכים איתכם. ליאור אקספרס היא לא רק חברה מקצועית, גדולה ובעלת צי רכבים גדול המגיע כל יום לכל רחבי הארץ. בליאור אקספרס כולם קודם כל בני אדם. אנו מתייחסים לכל פניה וקריאה בכל תשומת הלב, מבינים מהלקוח מה הציפיות שלו והאם יש דגשים מיוחדים הקשורים להבאת המשלוח. כל אלה מאפשרים לנו לתת שירות טוב ביותר לכמות גדלה והולכת של לקוחות מרוצים.

לסיכום, היום השמים הם הגבול והכל אפשרי. ניתן היום להפתיע ולפנק בדרכים שונות, החל מהזמנת מוצר אונליין ועד משלוח פרחים, דרך הכנת מתנה מעניינת בעצמכם ועד קניה בחנות של מתנה מפנקת. המשותף לכל האפשרויות הוא שהחלק האחרון עלינו- הבאת המתנה בשלום ובזריזות לבן או בת הזוג שמקבלים עוד הוכחה כמה אתם אוהבים אותם וכמה כיף לשבור שגרה באמצע עוד יום עבודה.

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883