הידעת? שיתוף פעולה עם חברת שליחויות מייצר רווח נקי לעסק שלכם

ניהול עסק אינו דבר פשוט. מעבר לידע המקצועי הנדרש בתחום אליו שייך העסק, בעל העסק חייב לדעת להתנהל נכון ולעבוד בצורה חכמה וכלכלית. התחרות הרבה שישנה בין עסקים מחייבת את בעלי העסקים לשווק את העסק בדרך המתאימה ביותר, להיות כל הזמן עם היד על הדופק לגבי תזרים המזומנים, ומאזן הוצאות מול הכנסות.

נושא שעל בעל העסק להחליט לגביו הוא עניין השליחויות- האם להטיל את השליחויות על עובד העסק או לעבוד מול שירות משלוחים שיבצע את השליחויות עבורו.

שירותי שליחויות לארגונים

שליחויות - לא רק שעה ביום

בעלי עסקים רבים מעדיפים להטיל את עניין השליחויות על אחד מעובדי העסק. הם עושים זאת מטעמי חיסכון- אותו אדם כבר עובד בעסק ולא נורא אם יקדיש שעה ביום לשליחויות. רק בשלב מאוחר יותר הם מבינים שלא מדובר על שעה ביום אלא יותר מכך. ראשית, יש לדאוג למספיק רכבים ויש גם התנהלות שלמה סביב השליחויות כמו ניהול הזמנות.

עם הזמן מוצא את עצמו בעל העסק מעסיק יותר מעובד אחד שמבצע שליחויות, במיוחד כשאלה שליחויות בארץ ולא רק בקנה מידה מקומי, ומשקיע זמן וכסף הרבה מעבר למה שציפה.

ועם כל זאת, צפויים להיות בלבולים, עיכובים ולקוחות ממורמרים. תסכול של לקוח שנובע מעיכוב בקבלת משלוח יכול לגרום לו לעבור למתחרים וחבל.

הפתרון - להעביר את המשימה למומחים בתחום

ממש כפי שאתם מומחים בתחומכם, כך חברת שליחויות מומחית בתחומה ויש לה את כל הניסיון לספק שירות מעולה. עבודה קבועה מול חברת שליחויות תאפשר לכם להסיר מעליכם התעסקות מיותרת וגם תביא לכך שהלקוח יקבל שירות טוב ומהיר יותר.
לחברת שליחויות מקצועית יש את כל האמצעים לבצע גם שליחויות מהיום להיום כאשר הלקוח זקוק למשלוח באופן דחוף. יש לה מערך שלם העוסק כולו בעניין המשלוחים. החברות הרציניות הן גם מתקדמות מבחינה טכנולוגית. באפשרות הלקוח לבדוק איפה נמצא המשלוח ומתי הוא צפוי להגיע אליו.

לעבוד מול חברה שסומכים עליה

חברות שליחויות יש בלי סוף. איך לבחור את החברה המתאימה ביותר? יש כמה דברים שעליכם לבדוק בכדי לבחור את החברה המתאימה:

· לבדוק את מיקומה: חשוב שחברת שליחויות תהיה ממוקמת קרוב אליכם על מנת שתהיה זמינה. הדבר חשוב במיוחד כשיש צורך להוציא משלוח אקספרס.

· חברה עם כמות גדולה של עובדים ורכבים: גם כאן הדבר משמעותי במיוחד כשלקוח מבקש לקבל משלוח מהיר כך שעל החברה להיות מוכנה עם די רכבים ועובדים שיוכלו להגיע אל הלקוח במהירות.

· תנאים הולמים להובלת המשלוח: חשוב לוודא שהחברה מובילה באופן בטוח גם מוצרים שבירים או משלוחים רגישים כמו חוזים משפטיים או כסף .

· חברה מתקדמת מבחינה טכנולוגית: היום כולם רוצים לדעת הכל ועכשיו, להיות בשליטה כל הזמן. כך גם הלקוחות שלכם שרוצים לדעת איפה נמצא המשלוח שלהם. חברה מתקדמת מבחינה טכנולוגית, עם אתר אינטרנט או אפליקציה בהם יכול הלקוח לראות את סטטוס המשלוח הוא יתרון. כמובן שהדבר לא צריך לבוא על חשבון שירות לקוחות- שללקוח יהיה גם מענה אנושי לפנות אליו בשעת הצורך.

לסיכום, שליחויות הן לא עניין של מה בכך. צריך להקדיש לנושא זמן, אנרגיות ולא מעט כסף. לכן, למען התנהלות טובה ורווחית יותר של העסק שלכם, עבדו מול חברת שליחויות לה תשלמו פר משלוח.

דאגו לעבוד מול חברה מקצועית, מהירה ומתקדמת כי הלקוח רואה את השליחויות כחלק בלתי נפרד מהעסק שלכם. מבחינתו, אם הם לא עושים את עבודתם כמו שצריך - גם אתם לא סיפקתם את השירות.

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883