חברת שליחויות לעסקים קטנים

יש לא מעט הנחות מוטעות כאשר אנשים משווים בין עסקים גדולים לקטנים. אנשים שוכחים שהכול בחיים יחסי, ועל כן העובדה שמדובר בבית עסק קטן, אינה אומרת שבית העסק אינו מחויב להעניק ללקוח חווית שירות מעולה, אינה אומרת שבית העסק אינו מגדיל ראש על מנת להעניק ללקוח יותר, אינה אומרת שבית העסק אינו מחויב אל מול הלקוח ואף אינה אומרת שבית העסק אינו נעזר במגוון שירותים משלימים, וזאת כי גם עסקים קטנים מבינים שעל מנת להכניס יותר צריך להשקיע יותר, ובמקרה זה לייעל את הליך השילוח באמצעות חברת שליחויות לעסקים קטנים אמינה ומקצועית.

איך חברת שליחויות לעסקים קטנים תורמת להתייעלות העסק?

בעוד שחברות גדולות יכולות להרשות לעצמן להעסיק מחלקת שליחויות פרטית, הרי שבית עסק קטן אינו יכול, אך מצד שני הוא גם אינו יכול להרשות לעצמו לאבד לקוחות בשל משלוחים שמתעכבים, משלוחים שנאבדים, משלוחים שנהרסים וכדומה. אי לכך ממש כפי שבית עסק קטן מקפיד להתייעל באמצעות תוכנות דיגיטליות אשר מאפשרות לחסוך בכוח אדם ולמזער טעויות, כך גם עסק קטן מבין את חשיבות החבירה אל חברת שליחויות מקצועית.

משלוח מהיר- שליחויות בארץ

באילו סיטואציות עסקים קטנים זקוקים לשירות משלוחים?

אצל עסקים קטנים ניתן למצוא לא מעט סיטואציות אשר מצריכות שירותי משלוחים. בין היתר עשוי לצוץ צורך להעביר מסמכים לרואה חשבון, לבנק, לעורך דין וכדומה. בנוסף עשוי לצוץ צורך להעביר מסמכים מסווגים שלא רצוי להעביר במייל, עשוי לצוץ צורך להיעזר בשירותי שליחויות מהיום להיום ואף עשוי לצוץ צורך פחות מהותי אך עדיין חשוב, פשוט להעביר ללקוח את ההזמנה בהקדם, ולו כי בעידן של היום אנשים רגילים לקבל מוצרים פה ועכשיו - כמה שיותר מהר. מכאן שאם מבקשים ליישר קו אל מול המתחרים, הרי שמדובר בצורך חשוב, גם אם הוא אינו בהכרח קריטי.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים חברת שליחים לעסק קטן?

עסק מקצועי יודע שכאשר הוא מחפש אחר חברת שליחים בתל אביב, הוא צריך להשוות מספר פרמטרים חשובים, כגון רזומה, ביטוח, ניסיון, צי רכבים, כמות אנשי צוות וכמובן אופי השירותים שחברת השליחויות יודעת להציע, וזאת כי ייתכן שבית העסק יבקש להעניק למעגל לקוחותיו שירותי משלוח אקספרס (עבור צרכים מיוחדים ודחופים ביותר), שירותי הובלה של תכולה כבדה (מצריך משאיות ייעודיות) וכדומה.

איך שירותי שליחים לעסקים קטנים יכול לתרום לעסק?

היתרון של עסק קטן טמון ביכולת להעניק ללקוח יחס אישי. יחס אישי יכול לבוא לידי ביטוי בשיחה פנים מול פנים עם המנהל, בתקשורת הרבה יותר תדירה ובאופן כללי בהרגשה שיותר מדובר בבית ופחות בגוף גדול בו הפרט הולך לאיבוד. אי לכך, כאשר עסק קטן בוחר לחבור אל שירות שליחים, הוא מעניק רובד איכותי נוסף בשירות האישי, הוא זוכה להעניק ללקוח את התחושה שהוא חשוב ושישנה הבנה בכל הנוגע לדחיפות ואיכות ההספקה.

איך חברת שליחים לעסקים קטנים יכולה לחסוך בעלויות לעסק?

מבחינת עלות, ראוי לציין שני דברים: מבחינת בית העסק ההשקעה כלל אינה גבוהה, וזאת כי הרבה פעמים עלות המשלוח נופלת על הלקוח אשר מקבל זאת בטבעיות, וגם אם כן מדובר בהשקעה מבחינת בית העסק, הרי שהיא מתגמדת לעומת החזקה של חברת שליחויות פרטית ואף לעומת התנהלות מול שירותי הדואר. מדוע? כיוון שחבירה אל שירותי שליחויות מונעת התעסקות יתר (וזמן שווה כסף), אינה דורשת תחזוקה של צי רכבים וכמובן מגדילה את היקף העבודה - תורמת לרזומה החיובי ומיישרת קו עם המתחרים, משמע באופן עקיף מדובר בהשקעה בתדמית החיובית של בית העסק.

סיכום שירותי שליחויות לעסקים קטנים

התחלנו את המאמר עם השוואה של בית עסק קטן לגדול, ועל כן נמצא לנכון לסכם באמצעות המסקנה הבאה: לא רק שעסק קטן צריך להיעזר בשירותי שליחויות – אלא בעיקר עסק קטן צריך להפיק מכך את המרב, ולו כי לעסקים קטנים יותר אכפת משביעות רצונם של הלקוחות - הם יותר נלחמים על כל לקוח, ועל כן אם ניתן באמצעות נדבך זה לקבל נקודות זכות, הרי שראוי לנצל זאת.

ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

  • טלפון: 03-5614883
    Email: Karoltd@013net.net
    כתובת לשליחת דואר : החשמונאים 88, תל אביב

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים

    ליצירת קשר או הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    או חייגו 03-5614883